۱
پاسخ منفی مدیران به حمایت از گزینه پیشنهادی:

پاسخ رد نفتی‌ها به پاک نژاد

میز نفت - ​تماس‌های فراوان و رگباری با چهره‌های نفتی و مدیران ارشد سابق و فعلی برای حمایت از محسن پاک نژاد با پاسخ‌های سرد مواجه شده است؛ از روز دوشنبه این تماس‌ها برقرار شده اما بسیاری از افرادی که باید مصاحبه می‌کردند، به بهانه‌های مختلف از گفت‌وگو پرهیز می‌کنند.
محسن پاک نژاد | میز نفت
محسن پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت، این در حالی است که طی سال‌های اخیر، هر وزیر نفتی که به مجلس معرفی می‌شد توسط مدیران نفتی به‌طور تمام‌قد حمایت می‌شد اما امروز، پاک نژاد به دلیل خوشنام نبودنش، با عدم همراهی آن‌ها مواجه شده است.

تنها کسانی که به حمایت از گزینه پیشنهادی نفت پرداخته‌اند، شامل علی کاردر مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت، عباس کاظمی مدیرعامل اسبق شرکت ملی پالایش و پخش، حمیدرضا عراقی مدیرعامل اسبق شرکت ملی گاز هستند که همه این افراد، جزو معاونان اصلی زنگنه و از مهره‌های او هستند.

از مدیران جوان و نسبتاً جوان هم حمید بورد مدیرعامل اسبق شرکت نفت فلات قاره و سپهر سپهری مدیرعامل اسبق شرکت پترو ایران به دفاع از پاک نژاد پرداخته‌اند. بورد و سپهری هم از نیروهای وفادار به پاک نژاد هستند که حساب بسیاری روی وزارت او باز کرده‌اند.

اگر پاک نژاد وزیر شد، ماه‌عسل آن‌ها شروع می‌شود و اگر این‌طور نشود، در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کار خود ادامه می‌دهند. معاونان سابق زنگنه هم به دفاع از پاک نژاد روی آورده‌اند، چیزی برای از دست دادن ندارند اما اگر پاک نژاد را در قامت وزیر ببینند، حتماً در صندوق بازنشستگی صنعت نفت صاحب شوکت خواهند شد.
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 38806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *