۰
نماینده مردم‌ شوش هم ماجرای حمایت را تکذیب کرد:

نمایندگان خوزستان از پاک نژاد حمایت نکردند

میز نفت - عضو کمیسیون انرژی و یکی از نمایندگان استان خوزستان با تکذیب حمایت مجمع نمایندگان استان خوزستان از وزیر پیشنهادی نفت گفت: نه جلسه‌ای در این باره تشکیل شده و نه حمایتی صورت گرفته است.
کعب عمیر | میز نفت
کعب عمیر | میز نفت
محمد کعب عمیر عضو کمیسیون انرژی در گفت و گو با میز نفت اظهار داشت: روز چهارشنبه پس از پایان جلسات کمیسیون‌های تخصصی با گزینه های وزارتخانه ها، برخی نمایندگان خوزستان عنوان کردند قرار است جلسه‌ای با آقای پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت برگزار کنند که از من هم خواستند در این جلسه شرکت کنم.

وی ادامه داد: به آقایان مطورزاده، نظری، سادات ابراهیمی، جباری و ابراهیم پور که از اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان هستند تاکید کردم نظر قاطع، رسمی و منفی کمیسیون انرژی درباره وزیر پیشنهادی نفت اعلام شده و دیگر نیازی به برگزاری چنین جلسه‌ای با آقای پاک نژاد نیست.

وی افزود: تنها چند نماینده در این جلسه حضور داشتند که باید خودشان پاسخ دهند اما تا کنون هیچ جلسه‌ای در مجمع نمایندگان خوزستان برگزار نشده چه برسد به اعلام حمایت رسمی از وزیر پیشنهادی نفت!

این فارغ‌التحصیل دکترای نفت در پایان گفت: با صراحت اعلام می‌کنم هیچ حمایتی از سوی اعضای مجمع نمایندگان خوزستان صورت نگرفته و خبری که در رسانه‌ها منتشر شده، فاقد وجاهت قانونی و رسمی است و بیشتر شبیه خبرسازی به سود آقای پاک نژاد است.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۲
کد مطلب: 38811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *