۰
گزینه نهایی POGC کیست؟

لابی مجلسی برای نفت و گاز پارس

​میز نفت – در حالی که بدنه فنی شرکت ملی نفت انتخاب خود را برای مدیریت شرکت نفت و گاز پارس نهایی کرده است، خبرهای عجیبی از تلاش رئیس کمیسیون انرژی مجلس برای تغییر نظر وزارت نفت شنیده می شود.
نفت و گاز پارس | میز نفت
نفت و گاز پارس | میز نفت
به گزارش میز نفت، انتخاب مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس برای سامان دادن به وضعیت تولید گاز در پارس جنوبی از اهمیت بسزایی در آستانه ورود به فصل سرما برخوردار است و به همین دلیل، گزینه های بسیاری برای این شرکت در نظر گرفته شده بود.

محمد مشکین فام مدیرعامل سابق این شرکت، اصلی ترین گزینه بود که وی البته ترجیح داد به پالایش و پخش رفته و مدیریت شرکت مهندسی و ساختمان نفت ایران را برعهده بگیرد.

فلاح نژاد هم گزینه دیگری بود که او هم سال ها در پارس جنوبی سابقه فعالیت دارد ولی از شانس کمتری برخوردار است چراکه خودش اعلام کرده تمایلی برای حضور در راس این شرکت را ندارد.

تورج دهقانی هم دیگر گزینه ای است که نامزدی وی برای نفت و گاز پارس شنیده شده است؛ البته دهقانی برای متن هم گزینه جدی است.
 

گزینه های اصلی نفت و گاز پارس


در میان این اسامی، شرکت ملی نفت روی گزینه اصلی توافق کرده است که از چهره های فنی و قدیمی در حوزه پارس جنوبی است. شنیده شده بورد و برخی مدیران شرکت ملی نفت می خواهند مدیریت نفت و گاز پارس را به او بسپارند ولی یک مشکل بزرگ قد علم کرده است.

یک منبع اگاه در این باره به میز نفت گفت: اجماع روی او تقریبا نهایی شده بود که موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی سید محی الدین جعفری را برای اداره این شرکت معرفی می کند. به همین دلیل روند صدور حکم برای گزینه نهایی متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، جعفری  معاون طرح های توسعه ای شرکت نفت و گاز پارس است که در بدنه فنی این شرکت، مدیری اجرایی و فنی شناخته نمی شود اما فشارهای بسیاری باعث شده تا او را مدیرعامل نفت و گاز پارس کند.
 
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 39042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *