۰
​در شرکت ملی صنایع پتروشیمی چه می‌گذرد؟

کارچاق‌کنی، با عنوان نماینده پاک‌نژاد

میز نفت – یکی از افرادی که در روزهای رای اعتماد به پاک نژاد خود را به کوشک رسانده بود، حالا در شرکت ملی صنایع پتروشیمی خیمه زده و خود را نماینده وزیر نفت در نظارت بر اداره این شرکت معرفی می کند.
رضا خلج | میز نفت
رضا خلج | میز نفت
به گزارش میز نفت، وی که در دوره ای در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از روسای ستادی بود و به دلیل حواشی نمایشگاه ایران پلاست از کار برکنار شده بود، این روزها با فشارهای بسیار به عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی او را وادار به اجرای دستوراتش می کند.

او که طی روزهای گذشته رفت و آمد  خود در ساختمان پتروشیمی را بیشتر کرده، به بسیاری گفته است چینش مدیران پتروشیمی با نظر وی انجام می شود و این ماموریتی است که محسن پاک نژاد به او داده است!

بررسی های میز نفت نشان می دهد نامبرده نه تنها ارتباط نزدیکی با وزیر نفت ندارد، بلکه سعی دارد خود را یکی از افراد مورد اعتماد پاک نژاد معرفی کند؛ او که برای ریاست روابط عمومی شرکت ملی نفت و اجرای نمایشگاه بین المللی نفت تهرا خیز برداشته بود، پس از نا امید شدن از این انتصاب به سراغ عباس زاده در پتروشیمی رفته است.

عباس زاده که چهره ای کارشناس و تکنوکرات است و با مناسبات قدرت در طبقه پانزدهم وزارت نفت بیگانه است، مقهور او شده و عنان کار را به او تقسیم کرده است.

یکی از گاف های عباس زاده در این باره، انتصاب محمد مقاره به سمت سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی است ه حاشیه بسیاری در نفت ایجاد کرده است.  این انتصاب با هدایت همین فرد انجام شده و البته در نهاد ریاست جمهوری، با واکنش های منفی مواجه شده است.

نکته مهم اینجاست که پاک نژاد به دلیل مشغله های کاری از این اتفاقات بی خبر بوده و حتما نمی داند این فرد سودجو، خود را کاندید منابع انسانی پتروشیمی کرده و با درصدد است دوستانش را با عنوان «نماینده وزیر نفت» به نان و نوایی در پتروشیمی برساند.
 
 
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 39369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *