۰
چهره های نفتی عقب کشیدند

فشار برای مصاحبه به سود پاک نژاد

میز نفت - ​فشارهای فراوان به مدیران صنعت نفت برای مصاحبه در خصوص محسن پاک نژاد و برجسته کردن او در رسانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
محسن پاک نژاد | میز نفت
محسن پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت، یکی از محورهای اصلی در برند کردن پاک نژاد و سفید کردن چهره خاکستری – حراستی او، تأکید بر فنی و متخصص  بودن وی است که بر همین اساس، از مدیران سابق و فعلی نفتی خواسته‌شده دراین‌باره به میدان بیایند.

ازآنجاکه سبقه پاک نژاد نیرویی – حراستی است و اصولاً، از مدیران غیر فنی وزارت نفت محسوب می‌شود، تا به امروز تعدادی از مدیران نفتی از خرج کردن خود برای پاک نژاد طفره رفته‌اند.

نکته مهم دراین‌باره، آن است که مدیران نفتی با ارزیابی فضای مجلس و رسیدن به این باور که او نمی‌تواند از بهارستان رأی اعتماد بگیرد، سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف از پاک نژاد دفاعی نکنند.
 

ترس و طمع برای پاک نژاد


بااین‌وجود، ابزار تهدید و تطمیع بر سر سمت‌های سازمانی تبدیل به راهکاری شده برخی مدیران یا از سر ترس یا از سر طمع، به حماسه‌سرایی درباره پاک نژاد روی بیاورند؛ بی‌جهت نیست امیر کلام می‌فرماید ریشه دروغ، یا ترس است یا طمع.

از سوی دیگر فشارهای زیادی هم به اعضای کارگروه تعیین گزینه وزارت نفت وارد شده است تا آن‌ها نیز بگویند پاک نژاد در جلسه فنی این کمیته، بسیار مسلط وارد شده و تعجب همگان را برانگیخته است.

تیم پشتیبان پاک نژاد کار سختی در پیش دارد چراکه سوابق وی در حوزه مسئولیت و حواشی مربوط به او، با یک هفته کار رسانه‌ای به نتیجه نخواهد رسید و هر روز، اسناد جدیدی از پاک نژاد سر از مجلس در می‌آورد.
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 38775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *