۰
حاشیه حضور پاک نژاد در کمیسیون انرژی

پاک نژاد: خودم ساعت 8 صبح فهمیدم!

​میز نفت – محسن پاک نژاد در نخستین جلسه خود با کمیسیون انرژی در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای صنعت نفت دارد، گفته که خودش ساعت 8 صبح متوجه انتخابم برای وزارت نفت شدم!
پاک نژاد | میز نفت
پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت، نخستین جلسه وزیر پیشنهادی نفت با اعضای کمیسیون انرژی در حالی برگزار شد که حوای بسیاری را به همراه داشت؛ یکی از اعضای این کمیسیون با بیان جزئیاتی از جلسه روز دوشنبه کفت: ابتدای جلسه به معرفی پاک نژاد اختصاص داشت که سوابق امنیتی وی، باعث شد تا برخی نمایندگان از انتخاب او برای وزارت نفت تعجب کنند.

نکته دیگری که در جلسه کمیسیون مطرح شد، برنامه‌های پاک نژاد بود که وقتی از او سؤال شد، اعلام کرد فعلاً برنامه‌ای ندارد و در صدد نوشتن برنامه است! همین موضوع موجب بروز انتقاداتی از پاک نژاد شد که او با دستپاچگی گفت خودش ساعت 8 صبح روز یکشنبه متوجه شده قرار است به‌عنوان نامزد نهایی وزارت نفت به مجلس معرفی شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همین گفته پاک نژاد کافی بود تا اعضای کمیسیون لبخند زده و از سر افسوس، سر تکان دهند که چگونه گزینه وزارت نفت بدون اینکه برنامه‌ای داشته باشد و یا حتی با رئیس‌جمهور یا معاون اول دیدار کند، برای وزارت نفت معرفی شود.

در این جلسه، دهقان یکی از اعضای کمیسیون انرژی در پاسخ به پاک نژاد گفت اگر برنامه‌ای برای وزارت نداشتید، همان برنامه‌ای را که در کمیته نفت ستاد پزشکیان ارائه کردید را در این جلسه پرزنت می‌کردید که با سکوت پاک نژاد همراه شد.
 

رابطه زنگنه و پاک نژاد چیست؟


از سوی دیگر، مالک شریعتی و مهدی کوچک زاده دو عضو دیگر کمیسیون انرژی پرسش‌هایی را به همراه چند نماینده دیگر مطرح کردند که پاک نژاد در پاسخ به آن‌ها به کلی‌گویی و عدم ارائه راهکار پرداخت.

موضوع دیگر و البته حاشیه‌ای‌تر، به رابطه ویژه پاک نژاد و زنگنه مربوط بود؛ برخی نمایندگان معتقد بودند او مهره زنگنه است و قرار شده تفکرات وزیر سابق را در نفت پیاده کند که با پاسخ‌های غیر شفاف و صریح پاک نژاد مواجه شدند.

به گفته وی، حاصل جلسه اول به کلی‌گویی پاک نژاد اختصاص داشت و بیشتر اعضای کمیسیون انرژی نظر منفی به او داشتند ولی نظر نهایی خود را به جلسه آتی موکول کردند.
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 38776
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *