۰
بورد از تصمیم خود منصرف شد؟

گزینه پرحاشیه برای پایانه های نفتی

​میز نفت – یکی از مدیران بدسابقه و پرحاشیه نفتی که پرونده سنگینی در دستگاه های نظارتی دارد، در حال تلاش و لابی برای مدیریت شرکت پایانه های نفتی است.
پایانه نفتی خارک | میز نفت
پایانه نفتی خارک | میز نفت
به گزارش میز نفت، اواخر هفته گذشته بود که قرار بود حکم انتصاب (ع.الف) برای مدیریت شرکت پایانه های نفتی صادر شود اما با ورود یکی از نهادهای نظارتی این حکم لغو شد تا لابی ها وارد فاز جدی تری شود.

این مدیر نفتی که به دلیل عملکرد و اتهامات مالی فراوان چند سال پیش برکنار شده بود، در میان اهالی بوشهر و خارک بشدت مورد نقد بوده و محبوبیتی ندارد .چرا که در دوره مدیریت وی، بسیاری از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد  در شرکت  پایانه های نفتی  به عناوین مختلف  علی رغم وجود نیروی انسانی مشابه در خارگ و استان بوشهر  بکارگیری شدند و اعتراض مردم استان بوشهر را به همراه داشت.

گفتنی است در یکی از پرونده های او در نفت، وی به همراه 8 نفر دیگر به دادگاه معرفی شدند که به شکلی عجیبی، خودش تبرئه و  نفر دیگر محکوم شد.

نکته جالب اینجاست وی در دوره ای مسئولیت یکی از مناطق نفتی را برعهده داشت که از سمت خود برکنار شد اما با دستور میرکاظمی این حکم لغو شد؛ بماند که این دستور، راه به جایی نبرد.

جالب اینجاست وی در دوره مدیریت کرباسیان در نفت، با فشار یکی از نمایندگان مجلس دوباره به قدرت رسید اما در دولت سیزدهم، با برملا شدن حواشی وی از سمت خود برکنار شد.

سوال اساسی این است که این همه اصرار برای بازگشت به قدرت در پایانه های نفتی برای چیست ؟و ایا نباید در گزینش  مدیران عملیات صادرات نفت دقت بیشتری کرد؟
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 39302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *