۰
شرکت ملی نفت در دستان چه کسانی است؟

تیم نفتی پاک نژاد

میز نفت - تیم نفتی پاک‌ نژاد، همان‌هایی هستند که در دوگانه معاونت‌های تولید و توسعه در زمان زنگنه، پشت او ایستادند و امروز دوباره به رأس آمدند.
تیم نفتی پاک نژاد | میز نفت
تیم نفتی پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت، وزیر نفت چند روز پیش اعضای هیئت‌مدیره شرکت نفت را تغییر داد و اعضای جدید را هم به مدیریت‌های مهم این شرکت رهسپار کرد.
 
 تیم نفتی پاک‌ نژاد، همان‌هایی هستند که در دوگانه معاونت‌های تولید و توسعه در زمان زنگنه، پشت او ایستادند و امروز دوباره به رأس آمدند.
 
 در آن سال‌ها، این دو معاونت از بین نفتی‌ها یارکشی کردند که حمید بورد، رامین حاتمی و فرخ علیخانی در کنار او باقی ماندند.
 

همه یاران نفتی پاک نژاد


 نخستین چهره حمید بورد است که مدیرعامل شرکت نفت شد؛ او با فشار پاک‌نژاد به زنگنه توانست مدیرعامل فلات قاره شود اما با مدیریت کرباسیان، از این سمت کنار رفت.
 
 دومین یار پاک‌نژاد، رامین حاتمی است که او هم با نظر پاک‌نژاد مدیرعامل شرکت نفت مرکزی شد؛ در تاریخ 26 فروردین 1396.
 
 سومین هم‌تیمی اما فرخ علیخانی است که پاک‌نژاد در تاریخ 12 دی 1396 او را به مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت منصوب کرد.
 
 چهارمین معتمد وزیر نفت، علی پور کبیریان است؛ او در نیکو همراه پاک‌نژاد بود و در دولت روحانی، سرپرست مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت شد.)از راست به چپ)
 
 حالا با وزارت رسیدن پاک‌نژاد، این افراد عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت شدند و سمت‌های کلیدی نفت را در دست گرفتند.
 
 به این ترکیب باید رضا دهقان را هم اضافه کرد که شخصیتی تکنوکرات دارد و در سه دوره وزارت زنگنه، اوجی و پاک‌نژاد در سمت قدیمی خود قرار دارد.
 
 تیم نفتی وزیر نفت، حالا باید به وضعیت شرکت ملی نفت سامان دهد؛ در اینکه موفق باشند یا خیر، باید منتظر ماند ولی به نظر می‌رسد، تیم فعلی هماهنگ‌ترین تیم نفتی دو دهه اخیر است.
 
 
 
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 38939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *