۰
۱
درباره حکم جدید وزیر نفت:

زراعت کار جایگزین آینده فلاحتیان

میز نفت – با حکم وزیر نفت، معاون آینده برنامه‌ریزی منصوب شد؛ احمد زارعت کار فعلاً قائم‌مقام هوشنگ فلاحتیان شده است تا چند ماه دیگر رسماً جایگزین او شود.
زراعت کار | میز نفت
زراعت کار | میز نفت
به گزارش میز نفت، روز پنج‌شنبه بود که محسن پاک‌نژاد تصمیم گرفت برای احمد زارعت کار حکم بزند؛ او ابتدا زارعت کار را به مشاوره خود در امور بودجه و برنامه منصوب کرد و سپس از او خواست تا قائم‌مقام هوشنگ فلاحتیان در معاونت برنامه‌ریزی شود.

فلاحتیان که با حکم زنگنه از وزارت نیرو به نفت آمد، در جایگاهی قرار دارد که از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت چهارراه اطلاعات مهم نفتی است که اصلی‌ترین ابزار وزیر نفت در حوزه‌های برنامه‌ریزی و پاسخگویی است.

تسلط فلاحتیان به دیتاهای همه حوزه‌های انرژی باعث شد تا اوجی هم برخلاف دستور نهاد ریاست جمهوری، فلاحتیان را حفظ کرده و پاستور را راضی کند تا فلاحتیان در سمت خود باقی بماند.

اما فلاحتیان تا چند ماه دیگر بازنشسته شده و طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید سمت خود را ترک کند. شاید به همین دلیل باشد که پاک‌نژاد تصمیم گرفته تا او را قائم‌مقام فلاحتیان کند تا با تحویل کار از او، معاون برنامه‌ریزی شود.

زراعت کار از مدیران سازمان برنامه است که پیش از ورود به وزارت نفت، در هلدینگ انرژی سینا وابسته به بنیاد مستضعفان مشغول به کار بود.
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۴
کد مطلب: 38956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
رسانه واقع بین و بی طرف گاهی به تاریخ تولد این آقایان توجه کند.