۰
یک مقام مسئول خبر داد:

وعده دیگری درباره مسکن مهر کارکنان نفت

میز نفت - معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر خوزستان، وعده جدیدی درباره مسکن مهر کارکنان نفت داد.
مسکن مهر | میز نفت
مسکن مهر | میز نفت
به کزارش میز نفت، ارسلان مالکی در پایان بازدید خود از پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوزستان اظهار کرد: برای اجرای قانون هفتم پیشرفت و توسعه و اجرای قانون جهش تولید مسکن، اقدامات خوبی در سطح کشور انجام و تاکنون بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهر و یا حاصل از الحاق شهرهای کشور تامین شده است.

وزیر راه و شهرسازی نیز اعلام کرده که متعهد شدیم این اراضی را پس از آماده‌سازی در اختیار مردم قرار دهیم.
 

تعهد مسکن به خوزستانی ها



معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان خوزستان یکی از استان‌های ویژه است و متعهدیم مسکن مهر که باقی مانده از طرح‌های گذشته است و طرح اقدام ملی و نهضت ملی را بر اساس تعهد، به پایان برسانیم.

مالکی بیان کرد: بازدیدها نیز به منظور پایش آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مسکن انجام می‌شود تا اگر نیاز به کمک، تصمیم یا مصوبه خاص است، بتوانیم کار را تسهیل کنیم. امروز نیز بازدیدی از طرح نهضت ملی مسکن اهواز داشتیم که با وجود موانع اما پروژه‌ها در حال اجرا است.
 

مسکن مهر کارکنان نفت


وی در خصوص پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز، گفت: از این پروژه بازدیدی داشتیم. این پروژه منابع دولتی و عمومی ندارد و مردم سال‌هاست انتظار تکمیل آن را دارند. خوشبختانه با توجه به منابع داخلی سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق ملی مسکن، پیشرفت خوبی داشته و تا دو ماه آینده بخش قابل توجهی تحویل متقاضیان داده می‌شود.



معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: پروژه‌های طرح ملی مسکن نیز در حال اجراست و موانعی که پیش روی این پروژه‌ها است رفع خواهد شد.

 
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب: 39021
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *