۰
۸
درباره اقدام اخیر مدیرعامل شرکت ملی نفت:

پیام عجیب خجسته مهر

​میز نفت – محسن خجسته مهر در یک اقدام عجیب و بی بدیل، پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات تبریک گفت تا شاید زنبیلی برای خود گذاشته باشد.
پیام عجیب خجسته مهر
به گزارش میز نفت، خجسته مهر که سابقه روشنی در صنعت نفت ندارد و به واسطه حمایت های بیرونی توانست مدیرعامل شرکت ملی نفت شود، علاقه بسیاری به نامه و ارسال پیام دارد.

مثلا زمانی که به مدیریت شرکت ملی نفت رسید، در پیامی به کارکنان نفت از آنها تقدیر کرد و یا در پیامی دیگر، وزیر نفت را مدح کرد و از جواد اوجی یک قهرمان ساخت.

او به سنت پیام دادن های خود ادامه داد ولی در جدیدترین پیامی که راهی رسانه ها کرده، به مسعود پزشکیان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت!



این پیام تبریک شاید برای نخستین بار باشد که در تاریخ صنعت نفت دیده شده است؛ مدیری به رئیس جمهور منتخب تبریک بگوید. گرچه نمی توان یقین کرد انگیزه او از نگارش این پیام چه بوده اما در نگاه رایج، هدف چیزی جز یک رفتار سازمانی مذموم نیست.

با معرفی وزیر آینده نفت، او به زودی با سمت خود خداحافظی خواهد کرد و این پیام، برای همیشه در تاریخ صنعت نفت باقی خواهد ماند تا آیندگان، با نگاه شگفت انگیزانه خود درباره آن قضاوت کنند.

مدیری که هنوز در بیعت دولت 13 بود ولی با رئیس دولت 14 دست بیعت داد!
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 38435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاءا... که دوره فرصت طلبی این آقا ومدیران منتخبش همچون طالبی(مدیرعامل منطقه اقتصادی لاوان)/کردزنگنه/...وسایرمعاونین بی کفایت وزیرنفت درسایرشرکتهای اصلی وفرعی وستادخاتمه یابد.آمین
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله بزودی ریشه دزفولی ها کنده خواهد شد .
R
United States
جرات داشته باشد و نظرات رو منتشر کنید..
Iran, Islamic Republic of
اینا همه به جلیلی رأی دادند و ایشان را حمایت کردن الان که دیدن دکتر پزشکیان برنده شده برای حفظ سمتشون دارن چه کارهایی که نمیکنن در هر صورت مدیر عامل نفت تا بوده هر وقت رئیس جمهور عوض شده مدیر عامل نفت هم تغییر کرده پس فایده نداره حتی اگر از دکتر پزشکیان هم بر فرض محال حمایت میکردی بازهم عوض میشدی ولی حداقل یه گوشی میتونستی باشی ولی الان معلوم نیست مثل 8 سال پیش میشه
R
United States
به نظرم اصلا عجیب نبست، عجیب رفتار سایر معاونین محترم بود که در دوره تبلیغات نامزدها، وقتی از ستاد قالیباف انداختنشون بیرون رفتن گدایی پست دم در ستاد جلیلی… اونا تحت بیعت کی بودن؟؟؟
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
سلام. لطفا فقط بگویید چه زمانی نوبت به شرکت نفت و گاز پارس می رسد؟ از رئیس جمهور محترم خواهشمند است خود یا نمایندگان ایشان دیداری از شرکت نفت و گاز پارس و بخصوص ساختمان بهار داشته باشند و کرامت انسانی زیر پا گذاشته شده مدیران برکنار شده را ببینند. شاهد باشند چه کسانی در چه سمتهایی قرار گرفتند و چه اتفاقاتی را در این شرکت رقم زدند و از شدت کینه، با شایستگان مجموعه چه کردند و پروژه های این شرکت در چه وضعیتی قرار دارند. ۲ سال است که حال و روز شرکت نفت و گاز پارس بسیار تاسف آوراست.
United Arab Emirates
خجسته مهر فقط و فقط .... است. همه اين فرد را شركت كوچك حفاري تدبير ميشناسند.
نيروهاي عمليات دفتر اهواز
United Arab Emirates
خجسته مهر در تيم جليلي بود
فرصت طلب