۰
۱
همیشه پای آقای رئیس در میان است:

رئیس کمیته نفت قالیباف کیست؟

​میز نفت – با وجود نزدیک شدن بانیان وضع موجود صنعت نفت به کمیته نفت و انرژی ستاد محمد باقر قالیباف، مسئولیت این کمیته به یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی سپرده شده است.البته به صورت غیررسمی.
محمد باقر قالیباف | میز نفت
محمد باقر قالیباف | میز نفت
به گزارش میز نفت، کمیته نفت و انرژی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف مورد پرسش و کنکاش کارکنان نفت قرار گرفته است که در این باره، یک منبع آگاه به میز نفت گفت: مسئولیت غیر رسمی و شفاهی این کمیته به فریدون حسنوند سپرده شده است. ضمن اینکه وی مسئولیت کمیته استان های ستاد انتخاباتی قالیباف را هم به صورت رسمی بر عهده دارد.

فریدون حسنوند یکی از چهره های مهم بهارستان طی دو دهه اخیر بوده است؛ نماینده سابق مردم اندیمشک که سال های متمادی ریاست کمیسیون انرژی مجاس را بر عهده داشت و حالا پس از شکست در انتخابات اخیر مجلس، شروع به همکاری با قالیباف کرد.

فریدون حسنوند - میز نفت

قالیباف، رابطه بسیار خوبی با حسنوند دارد و او را به دلیل آشنایی با صنعت نفت و ارتباطات گسترده در صنعت نفت، برای کمیته نفت خود انتخاب کرده است.

گرچه نگاه روشنی به حسنوند در نفت وجود ندارد، اما نزدیکی او به مدیران نفتی اصلاح طلب و اصولگرا موجب شده تا قالیباف، نفت را به او واگذار کند.

حالا باید دید علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، این کمیته را به فرد دیگری واگذار می کند و یا خود حسنوند، این کمیته را اداره می کند.

برخی شنیده ها می گویند تعدادی از مدیران نفتی، در حال لابی با ستاد هستند تا کمیته را از آن خود کنند.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب: 38190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای رسانه , حسنوند به کدام حوزه نفت آشناست!!! بفرمایید نفتی ها هم یاد بگیرند.