۱
هشدار جدی به فعالان صنعت نفت:

کودتای خاموش علیه کمیته نفت قالیباف

​میز نفت – کمیته انرژی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، در یک اقدام مهم معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت را از ورود به این کمیته منع کرد تا این مدیران دست به یک کودتا بزنند!
قالیباف | میز نفت
قالیباف | میز نفت
به گزارش میز نفت، روزی که کمیته انرژی ستاد انتخاباتی قالیباف آغاز به کار کرد، چهره های عجیبی در آن مراسم حضور داشتند؛ از جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گرفته تا علیرضا ضیغمی رئیس کمیته نفت ستاد انتخاباتی رئیسی در سال 1400.

انتشار تصایر این افراد در فضای رسانه ای، موجب شد تا بسیاری از کارکنان نفت با انتقاد از رویکرد کمیته انرژی اینگونه تفسیر کنند که در صورت پیروزی قالیباف در انتخابات، باز هم باید شاهد این افراد در صنعت نفت بود.

افرادی که نقش مهمی در بروز فاجعه نفتی در سه سال اخیر داشتند و ادامه حضورشان در نفت، یعنی قرار است روزهای تلخ این سه سال باز هم تکرار شده و همه چیز را در مسیر نابودی بیشتر قرار دهد.

حالا این افراد که فرصتی برای حضور در جلسات رسمی و تخصصی کمیته نفت را ندارند و فرصت سخنرانی یا اظهار نظر به آنها داده نشده، با تشکیل یک کمیته موازی در صدد چسباندن خود به قالیباف هستند.

گویا دفتری در مرکز شهر هم برای این موضوع در نظر گرفته شده است که حالامحل رفت و آمد افرادی است که می خواهند در صورت پیروزی قالیباف، مدیر شوند فارغ از اینکه چنین کمیته ای، نه رسمی است و نه هیچ ارتباطی با ستاد انتخاباتی قالیباف دارد.
 
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 38309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *