۰
یک اتفاق عجیب در صنعت نفت و انتخابات

پناهندگی یاران نفتی قالیباف

​میز نفت – با شکست محمدباقر قالیباف در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، چهره‌های نفتی حاضر در ستاد او به‌سرعت به ستاد سعید جلیلی پناهنده شدند!
پناهندگی یاران نفتی قالیباف
به گزارش میز نفت، در میان چهره‌هایی که به ستاد محمدباقر قالیباف رفتند تا در کمیته انرژی او فعالیت کنند تعدادی از معاونان وزیر نفت دیده می‌شوند. از جلیل سالاری مدیرعامل پالایش و پخش گرفته تا علیرضا ضیغمی.

گرچه این افراد، از راهیابی به کمیته مرکزی ستاد قالیباف بازماندند اما در همایش‌های این کمیته حاضری می‌زدند ولی حالا با کنار رفتن قالیباف، به سمت ستاد جلیلی رفته‌اند.

یک منبع آگاه دراین‌باره به میز نفت گفته این مدیران و البته مدیران میانی به دیدار فریدون عباسی رئیس کمیته انرژی جلیلی رفته‌اند تا با او بیعت کنند. علیرضا ضیغمی هم در صدر این گروه قرار دارد.

از سوی دیگر، اغلب چهره‌های نفتی کمیته نفت قالیباف ترجیح داده‌اند از حضور در کمیته انرژی ستاد جلیلی صرف‌نظر کرده و به فعالیت‌های خود مشغول باشند اما رنگ عوض کردن سایر چهره‌ها، موجب تعجب و شگفتی بسیاری از اعضای کمیته نفت ستاد جلیلی هم شده است!

نکته جالب اینجاست که یکی از همین افراد، در جمع کمیته نفت قالیباف عنوان کرده بود با سعید جلیلی باید فاتحه صنعت نفت را خواند اما حالا به تمجید از او مشغول شده است!
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 38361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *