۲
۸
افشای یک تخلف بزرگ توسط معاون وزیر نفت

تبعیضی علیه کارکنان نفت

میز نفت - کانال افکار نفت سندی را از علی مددی معاون منابع انسانی وزیر نفت منتر کرده است که خشم تعدادی از کارکنان نفت را برانگیخته است.
علی مددی معاون وزیر نفت | میز نفت
علی مددی معاون وزیر نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، کانال افکار نفت که به موضوعات صنفی کارکنان نفت می پردارد، سندی را منتشر کرده است که بر اساس آن، علی مددی معاون وزیر نفت در یک تخلف برای یکی از دوستان خود ارزشیابی خاصی را امضا کرده است.

این کانال نوشته است:« همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید شخصی بنام سیدعباس موسوی‌خواه که سال‌ها پیش در فلات‌ قاره منطقه‌ خارک فعالیت داشت و از دوستان نزدیک علی‌مددی بود، بنابر دلایل متعدد و مستمر انضباطی در ۵ سال متوالی اپریزال ‌D می گیرد.»



گویا موسوی‌خواه از همکاران و دوستان نزدیک علی ‌مددی بوده بطوری که آقای معاون تنها  چند هفته پس ‌از انتخاب بعنوان سرپرست معاونت وزیر و پیش ‌از دریافت حکم قطعی معاونت، برخلاف قوانین مدون نفت با تغییر کلیه‌ اپریزال‌های D و اصلاح تمامی آن‌ها به A موافقت می‌کند!



داستان آنجایی جالب می‌شود که بدانید در زمان تغییر اپریزال‌ها، آقای موسوی‌خواه بازنشسته و مدت‌ها از خدمت فارغ بودند، اما سوءاستفاده و ایجاد این تغییرات باعث شد بک-پی چند صد میلیونی نصیب وی شود!
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 37918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمود
Iraq
خیانتکار
نفتی ها
Iran, Islamic Republic of
این ریتم خبرای که میدین خیلی بو داره.
هدف کیه اوجی یا خجسته...
موسوی خواه
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده موسوی خواه هستم متاسفم بابت این تهمت ها که به یک جانباز می زنید و از موضوع هیچ اطلاعی ندارید باید هم پاسخگوی اون دنیا باشید و هم در این دنیا پاسخ نهاد های قانونی. و ثابت کنید که من بابت این مموضوع ریالی دریافت کرده باشم.
Iran, Islamic Republic of
بعدش این بزدیان بی پدر به دستور علی مددی برای تبدیل وضعیت عده ای بودجه را بهانه می گیرد
علی
Ukraine
بابا جمع کنید توروخدا این وزارت نفت رو...
دیگه هیچی ازش باقی نمونده
همه بیکار نشستن فقط گزارش‌سازی میکنن
حدود سه‌ ساله که وزارت نفت در عمل تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی هم امکان احیاء نداره
تلخ اما واقعی...
خداحافظ_نفت
Ukraine
آقا کشوری که واردکننده بنزین شده چرا باید وزارت نفت داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
این مرد فقط از روز اول که اومد دروغ گفت و یه مشت وعده های دروغین برای پرسنل داد متاسفیم برای وزیر نفت که هیچ واکنشی نسبت به ی سری معاونين و مدیران خود نشون نمیده و همچنین ح ح ن که این دوتا شدن قاتل کارمندان نفت چ رسمی قراردادی پیمانکاری
رزمنده مظلوم عليرضا
Iran, Islamic Republic of
چندي قبل به توصيه يكي از عزيزان ارزشي نامه ايي به جناب اقاي علي مددي نوشتم و به محضرشان بيان داشتم كه حقي از اين حقير در شركت ملي پخش ضايع شده وبعد از ده سال پيگيري مستمر وزير وقت نفت جناب آقاي مهندس زنگنه بعد از گزارس گيري از واحدحقوقي و حراست وزارت نفت كتبا نوشتند در حق بنده كارظالمانه وغير اصولي انجام شده است !
وچون نزديك به زمان بازنشستگي بودم از اقاي مددي بعنوان مسول منابع انساني وزارت نفت تقاضاي رسيدگي به موضوع و ظلمي كه رخ داده واحقاق حق را نمودم ونيز صورت امكان تقاضاي ملاقات حضوري از ايشان را داشتم كه متاسفانه عليرغم اينكه اين مسول محترم وزارتي كه خودرا ارادتمند ايثارگران جنگ نشان ميده وقت ملاقاتي كه ندادند كه هيچ ! پاسخي هم از ايشان دريافت نكردم !! و....
وامروز اعلام مي شود معاون محترم منابع انساني براي يكي از دوستانش اقدامي شايسته انجام داده اند !! جاي تقدير داره !! خدا قوت آقاي مددي
كاش يه نفر هم به ما ميگفت براي رسيدگي به شكايت مان و ظلمي كه در حق مان روا داشته اند (با اعلام رسمي وكتبي عاليترين مقام وزارت )به چه كسي در وزارت نفت ميتوانيم مراجعه كنيم ؟
اللهم عجل وليك الفرج امين