۰
جزئیات قراردادهای لندن/ 7

رونمایی از اسپانسر «خاص» لندن

شرکت هایی که مدیران آن ها – به استثنای پتروپارس- راهی لندن خواهند شد تا با هزینه اسپانسری این شرکت پیمانکاری چند روزی را در لندن سپری کنند.
رونمایی از اسپانسر «خاص» لندن - میز نفت
رونمایی از اسپانسر «خاص» لندن - میز نفت
عدم استقبال شرکت های فعال از نشست «قراردادهای لندن» و مشکلات مالی در برگزاری این همایش همچنان به قوت خود باقی است به طوری که 75 روز مانده به برگزاری این نشست در لندن، فقط دو اسپانسر برنزی با برگزار کننده این نشست قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده اند.

به گزارش «ميزنفت»، 2 شرکت موسوم به آی سی جی گروپ و آر پی اس گروپ، حامیان مالی همایشی هستند که قرار است در لندن برگزار شود و طی آن از قراردادهای جدید صنعت نفت ایران رونمایی شود.

*آر پی اس گروپ
این شرکت یک شرکت چند مشاوره ملیتی است که در زمینه منابع انرژی و محیط زیست فعالیت می کند. دفتر اصلی این شرکت در آکسفوردشایر انگلیس واقع است. این شرکت به مشتریان خود مشاوره هایی در زمینه محیط زیست طبیعی و پروژه های انرژی ارائه می کند. سهام این شرکت در بازار بورس لندن عرضه می شود.

آر پی اس در سال 1972 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون در زمینه های محیط زیست و نفت و گاز، انرژی های تجدید پذیر و انرژی هسته ای فعالیت می کند.

این شرکت ابتدا توسط مایکل بودینگتون پایه گذاری شد و خود وی نیز نخستین مدیر عامل آن بوده است. این شرکت نخستین بار در سال 1987 میلادی وارد بازار بورس لندن شده است.

در دهه 1990 میلادی این شرکت فعالیت خود را به کشورهای اسکاتلند و ایرلند گسترش داد و اخیرا نیز دفاتری را در سایر کشورهای اروپایی ، آمریکای شمالی و استرالیا افتتاح کرده است.

این شرکت گواهینامه های معتبر بین المللی در خصوص مشاوره در زمینه محیط زیست از مراکز مختلف بین المللی دریافت کرده است. هم اکنون بروک لند رئیس هیات مدیره این شرکت و آلن هرن مدیر عامل آن هستند. درآمد شرکت آر پی اس در سال 2014 میلادی به بیش از 572 میلیون پوند رسیده و سود خالص آن نیز از مرز 33 میلیون پوند فراتر رفته است.



آر پی اس گروپ خدماتی را در زمینه های زیر ارائه می کند:
مشاوره در خصوص برنامه ریزی و توسعه، مشاوره انرژی و آموزش، مشاوره در زمینه مدیریت محیط زیست، مشاوره در زمینه کیفیت هوا و کمک به بهبود کیفیت هوا و کاهش آلاینده ها، مشاوره در زمینه اکولوژی ، مشاوره در زمینه میراث فرهنگی.


*آی جی سی گروپ
 برای نفتی ها آی سی جی گروپ یکی از شرکت های آشناست که طی چند ماه اخیر با مشکلات مالی فراوان همراه بوده است. این پیمانکار  با اغلب شرکت های دولتی نفتی ایران همکاری داشته و  حاضر شده برای پشتیبانی مالی از این همایش 27 هزار پوند به شرکت انگلیسی CWC پرداخت کند.

در وبسایت این شرکت شرکای ایرانی معرفی شده است که در میان این اسامی، نام های شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت خزر، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت نفت مناطق مرکزی، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت و گاز پارس، پتروپارس و ... دیده می شود. شرکت هایی که مدیران آن ها – به استثنای پتروپارس-  راهی لندن خواهند شد تا با هزینه اسپانسری این شرکت پیمانکاری چند روزی را در لندن سپری کنند.

تامین تجهیزات تقلیل فشار فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی که توسط پتروپارس به بهره برداری رسید، تامین تجهیزات آتش نشانی پتروشیمی بندر امام و شرکت ملی پالایش و پخش، تامین تجهیزات آتش نشانی برای پروژه های پارس جنوبی، تامین بخشی از کالاهای مورد نیاز شرکت ملی گاز و شرکت کالا و فلات قاره، تنها بخشی از فعالیت های این شرکت در ایران بوده که فهرست آن در سایت این شرکت موجود است.

بر اساس اطلاعات موجود، آی سی جی گروپ در سال 1995 میلادی تاسیس شده و شامل دفاتر مختلفی با بیش از 150 کارشناس در خاورمیانه، اروپا است و تمرکز اصلی آن صنعت نفت در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

آی سی جی گروپ طیف گسترده ای از تجربیات و اطلاعات خود در خصوص قوانین و مقررات فعالیت های نفتی در خاورمیانه و شمال آفریقا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت همچنین از طریق دفاتر محلی خود موسوم به شرکت مشاوره ای "آیدام گروپ" اطلاعات و خدمات حرفه ای در زمینه صنعت نفت را به مشتریان ارائه می کند.
علاوه بر مشاوره، این شرکت خدمات دیگری را نیز شامل عرضه، توزیع و ساخت تجهیزات مربوط به صنعت نفت ارائه می نماید. این شرکت با در اختیار داشتن شبکه ای از کارخانه های صنعتی و تیم های حرفه ای، به موقعیت بی نظیری در خاورمیانه و شمال آفریقا دست یافته است.
 
*بخش مشاوره
بخش مشاوره شرکت آی سی جی گروپ منبع قابل اعتمادی از اطلاعات و نگرش نسبت به صنعت نفت خاورمیانه و شمال آفریقا است. این بخش اطلاعات جامع و قابل اعتمادی را در خصوص بخش های نفت و گاز و اقتصادی کشورهای منطقه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این بخش خدمات مشاوره ای خود را به نهادهای دولتی و شرکتهای چند ملیتی و همچنین شرکتهای کوچکی که به دنبال سرمایه گذاری در پروژه های انرژی منطقه هستند، ارائه می کند.



در طول این سالها، بخش مشاوره شرکت آی سی جی گروپ ثابت کرده است که می تواند یک منبع قابل اطمینان و اعتماد باشد. با بیش از 15 سال سابقه بعلاوه طیف گسترده از پروژه های اجرا شده و مطالعات و تحقیقات، بخش مشاوره این شرکت به جایگاه بی نظیری در منطقه دست یافته است.

بخش مشاوره شرکت با در اختیار داشتن یک پایگاه اطلاعاتی غنی در زمینه های مختلف، به طور مداوم تحولات اقتصادی و نفتی منطقه را زیر نظر دارد و این مساله شرکت را قادر کرده است تا مطالعات مختلفی را در زمینه های راهبردی و انرژی و ارزیابی پروژه های اقتصادی انجام دهد.

بخش مشاوره این شرکت همچنین در زمینه تامین نرم افزارهای تخصصی و جدید برای اجرای پروژه ها و تحقیقات در زمینه نفت و گاز بسیار فعال بوده است.
 
*بخش عرضه تجهیزات نفتی
این شرکت با توجه به تجربه و دانش زیاد در زمینه تامین تجهیزات صنعت نفت در خاورمیانه و شمال آفریقا، بخشی را برای عرضه تجهیزات نفتی ایجاد کرده است. این شرکت توانسته است سهم تولیدات چندین مشتری بزرگ بین المللی را در بازار منطقه ارتقا دهد.

بخش عرضه تجهیزات نفتی شرکت آی سی جی، عرضه محصولات و تجهیزات و فناوری مورد نیاز بازار منطقه را از طریق مهندسان فروش، مدیران فنی و تیم بازاریابی انجام می دهد.
این شرکت با آشنایی کامل به تحولات بازار منطقه، تجریبات خود را در اختیار مشتریان قرار داده و راهبردهای بازاریابی موثری را ارائه می کند.
 
*بخش تولید و توزیع صنعتی
بخش تولید و توزیع تجهیزات صنعتی شرکت آی سی جی با هدف عرضه، تولید و توزیع تجهیزات صنایع نفتی در خاورمیانه و شمال آفریقا ایجاد شده است. تاسیسات صنعتی شرکت در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع واقع شده و تجربه و تخصص کارشناسان فنی شرکت اجازه داده است تا شرکت در زمینه واردات تجهیزات صنعت نفت و همچنین تولید تجهیزات تحت لیسانس شرکتهای معتبر خارجی در منطقه فعالیت داشته باشد.
این بخش همه فناوری های مورد نیاز و مهارت های فنی شرکتهای نفتی منطقه را تامین می کند و بازار منطقه را از تجهیزات صنعتی با کیفیت بالا و با استانداردهای بین المللی بی نیاز می کند.
 
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 9101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *