۲

امام زاده هم برکنار شد

بهزاد محمدی به عنوان مدیر عامل جدید و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، سکان هدایت این شرکت را به عهده گرفت.
امام زاده هم برکنار شد
به گزارش «ميزنفت» به نقل از روابط عمومی شرکت OIEC، با مصوبه مجمع عمومی سهامداران شرکت اویک، سید محمود امامزاده که از مهرماه سال ٩٢ مدیر عامل شرکت اویک بود، پس از تصدی امور در یک دوره دو ساله، جای خود را به بهزاد محمدی داد.

بهزاد محمدی از بدو تاسیس شرکت "راه‌اندازی و بهره برداری صنایع نفت" (OICO) به عنوان یکی از شرکتهای  گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مدیریت آن شرکت را بر عهده داشت، این شرکت اجرای پروژه‌هایی مانند راه‌اندازی و بهره برداری پروژه های فازهای ١٢، ١٧و١٨، ٢٠و٢١ پارس جنوبی، NGL سیری و پالایشگاه پنجم پارس جنوبی  را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به موجب مصوبه مجمع عمومی سهامداران شرکت مهندسی و ساختمان نفت ( OIEC)، بهزاد محمدی به عنوان مدیرعامل گروه OIEC در این مجموعه آغاز به کار کرد.

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت(OIEC) با ٢٨ سال سابقه در اجرای پروژه‌های صنعت نفت،گاز و پتروشیمی و انجام بیش از ٤٠٠ میلیون نفرساعت کار در بیش از ١٤٠ پروژه که عمده آنها در زمره مگاپروژه‌های ملی به شمار می‌روند، قادر است همه بخشهای پروژه‌‌های بالادستی و پایین‌دستی را از طراحی و مهندسی تا تدارکات، ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری، در هر دو بخش خشکی و دریا به انجام رساند.

محمدی طی ٤ سال حضور در شرکت OICO توانست این شرکت نوپا را به شرکتی شناخته‌ شده در حوزه‌های راه‌اندازی، بهره‌برداری، تعمیر، نگهداری و آموزش در مگاپروژه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بدل کند.
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 8959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *