به گزارش
میز نفت، چند روز پیش بود که بیش از 30 نفر از مدیران شرکت پتروشیمی مارون به ژاپن سفر کردند تا بهاصطلاح در دوره آموزشی شرکت کنند.
تصاویر این کاروان بزرگ وقتی سر از رسانهها در آورد، انتقاداتی را به همراه داشت که
پتروشیمی مارون برای کاستن از فشارها به فتوشاپ روی آورد.
تصویر نخست به عکس یادگاری گروه مربوط میشود و عکس دوم، حاصل تلاش یک گرافیک کار برای تغییر چهره مدیران است.
مدیرانی که با دستکاری در صورتهایشان به شکل ژاپنیها درآمدند اما بهقدری ناشیانه عمل شده که ذهن مخاطب را به کاریکاتور سوق میدهد.