۰
بی محلی نمایندگان به گزینه پیشنهادی نفت

​پای لنگ پاک نژاد در مجلس

میز نفت – محسن پاک نژاد در مجلس ناموفق بوده است؛ پای او در بهارستان لنگ می‌زند چراکه نه خبری از مرحوم بازرگانی است و نه جانشین مناسبی برای او.
محسن پاک نژاد | میز نفت
محسن پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت، تا این لحظه محسن پاک نژاد نتوانسته نظر مثبت نمایندگان مجلس را جذب کند، بلکه بسیاری از نمایندگان را نا امید کرده به‌طوری‌که خبرهای بسیاری از «افتادن» او در مجلس حکایت دارد.

بزرگ‌ترین ضعف پاک نژاد در مجلس، نبود یک معاون پارلمانی شش‌دانگ و لابی باز است که بیش از گذشته، خلأ مرحوم شجاع‌الدین بازرگانی را برای پاک نژاد و تیمش نشان می‌دهد.

بازرگانی که توانسته بود رستم قاسمی، بیژن زنگنه و جواد اوجی را با همه حواشی از سد بهارستان عبور می‌کند، چند ماه پیش دار فانی را وداع گفت تا پاک نژاد، از سخاوت اسدی بخواهد به کمک وی برود.

سخاوت اسدی او را در مجلس همراهی می‌کند ولی به گفته منابع آگاه، وی هیچ توانایی در لابی با نمایندگان ندارد به‌ویژه آنکه جو موجود در مجلس، پاک نژاد را مساوی با زنگنه می‌دانند و همین موضوع، کار را برای نامزد وزارت نفت سخت کرده است.

به همین دلیل، پاک نژاد افرادی مانند حمید بورد و رامین حاتمی و طیفی از مدیران جنوب را به‌پیش انداخته تا نمایندگان را برای رأی مثبت دادن به او اقناع کنند.

تاکنون تلاش‌های پاک نژاد برای جلب نظر مثبت نمایندگان ناکام مانده است هرچند که زمان خوبی تا روز رأی اعتماد باقی‌مانده است و پیشنهاد‌های دو طرف، شاید بتواند به پاک نژاد کمک کند؛ هرچند که چسبندگی نام پاک نژاد با زنگنه، او را در موضع ضعف قرار داده است.
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب: 38777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *