۰
۶
مطرح شدن دو گزینه دیگر برای نفت:

انتخاب وزیر نفت، از دولت رئیسی!

میز نفت – در ادامه نام های جدیدی که برای وزارت نفت پزشکیان در فضای مجازی و غیررسمی شنیده می شود، این بار نوبت به دو عضو کابیته سیزدهم رسیده است؛ نام هایی که در نوع خود عجیب هستند.
وزارت نفت | میز نفت
وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، مسعود پزشکیان نشان داده در انتخاب همکاران خود در دولت چهاردهم برخلاف پیش بینی ها و نهایی شدن گزینه ها حرکت می کند؛ نمونه بارز آن را باید در انتصاب معاونان اول، اجرایی و پارلمانی دولت دید؛ سمت هایی که برخلاف نهایی شدن برخی گزینه ها، به افراد دیگری رسید.

در نفت هم گویا برنامه همین است؛ هرچند نمی توان با اطمینان کامل چنین گزاره ای را برای وزارت نفت پیش بینی کرد اما همه چیز امکان دارد بویژه که دو نام جدید از خبرهای غیررسمی در فضای مجازی می چرخد.

برخی می گویند محمد مخبر معاون اول دولت رئیسی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی دو گزینه دیگری هستند که شاید پزشکیان وزارت نفت را با آنها نهایی کند.

ممکن است این نام ها هم در کنار سایر نامزدهای پوششی قرار گیرد؛ همانطور که امکان دارد یکی از این افراد به عنوان گزینه نهایی به مجلس معرفی شوند.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 38693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نیما
Iran, Islamic Republic of
تحقیر بدنه متخصص وزارت نفت با معرفی وزیر غیر نفتی!

آیا قابل پذیرش است که وزیر آموزش و پرورش از بدنه فرهنگیان  کشور نباشد؟
آیا انتصاب فرد غیر نظامی برای وزارت دفاع درست است؟
چرا وزیر بهداشت حتما باید از جامعه درمانی کشور باشد؟
پاسخ سوالات فوق و موارد مشابه کاملا بدیهی است.
در وزارت نفت باتوجه به وجود مدیران شایسته نفتی در بدنه صنعت نفت با بیش از ۳۰ سال تجربه کار از کارشناسی تا سطوح عالی و معاونت وزیر چرا باید افراد غیر نفتی که بعضا اقوام درجه یک ایشان محکومیت های  مالی هم دارند به عنوان گزینه وزارت مطرح باشند؟
ایران به عنوان دارنده بیشترین ذخایر هیدروکربوری جهان،  فرصتی برای کارآموزی مدیران سالخورده غیرنفتی دارد؟
باتوجه به اینکه رئیس جمهور محترم دغدغه گشایش مالی و فروش نفت را دارند ، باید امیدوار بود از مدیران سالم نفتی برای  این وزارتخانه کلیدی استفاده کنند.
سوال اساسی اینجاست که چرا مدیران پرسابقه مانند آقایان جهانگیری، شریعتمداری، آخوندی و امثالهم که طی سالیان قبل خدمات قابل توجهی هم داشته  اندحاضر نیستند در سنگرهای مهمی مانند آموزش و پرورش خدمت کنند؟
صنعت نفت برای رشد و جهش نیازمند مدیری از بدنه نفت است.
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
پس همچنان باید منتظر ادامه حکمرانی پر از ویرانی تیم دزفولی ها باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
وای برنفت
وای بر ریاست جمهور
امیر
Iran, Islamic Republic of
همین مانده که مخبر وزیر نفت بشه که خرابه اوجی رو تبدیل به زباله دانی کند
بازنشسته نفت
United Kingdom
خاطرم هست در زمان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همسرم با اصرار برای ترغیب بنده به رای دادن و بخصوص رای به جناب پزشکیان هر روز و هر ساعت با من صحبت میکرد و من به ایشان می گفتم چرا فکر میکنی پزشکیان با دیگران فرق میکند و ایشان میگفت قطعا" ایشان طرز فکرش و عقیده اش برای نجات مردم و آرامش و آسایش مردم با قبلی ها و بخصوص جناح مقابل تفاوت دارد و میتواند با انتخاب دولتی جوان و کار بلد مملکت را از انسداد بیرون بیاورد و بنده به ایشان می گفتم زهی خیال باطل، زیرا ایشان نیز دنبال رو همان تفکرات و عقاید است و بخصوص با توجه به سن و سالش دیگر توان چالش و تغییر مسیر گذشته را ندارد و اصلا" تفکرش همان تفکر تک بعدی و شخص محور است، و حالا در اول مسیر و انتخاب اولین افراد در کابینه اش نا امیدی و یاس را در چهره همسرم و همه کسانی که به پزشکیان دل بسته اند را می بینم و به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست.
Iran, Islamic Republic of
اون ممه رو لولو برد
رهبر
Iran, Islamic Republic of
محمد مخبر وزیر نفت؟

یعنی دستانی در کار است نه برای آبادانی وتوسعه،بلکه برای منافع خاص ،ودر نهایت تیرخلاص بر ایران