۰
صنعت نفتی که کاملا انتخاباتی شده است

اقدام عجیب ستاد جلیلی در نفت

میز نفت - فریدون عباسی رئیس کمیته انرژی سعید جلیلی در یک اقدام عجیب سعید آتشبار را به عنوان رئیس ستاد حامیان سعید جلیلی در شرکت های نفتی جنوب منصوب کرد!
سعید جلیلی | میز نفت
سعید جلیلی | میز نفت
به گزارش میز نفت، فعالیت های مدیران دولتی و البته نهادهای وابسته به دولت در جریان انتخابات ممنوع است؛ ممنوعیتی که توسط قانون ایجاد شده و طبق آن، باید با متخلفان برخورد جدی کرد.

اما این ممنوعیت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری جدی گرفته نمی شود؛ چه اینکه معاون اجرایی رئیس جمهور فقید رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی است و چه آنکه مدیران نفتی در ستادهای انتخاباتی حضوری فعال دارند.

این برای نخستین بار است که چنین حکمی در صنعت نفت دیده شده است و رسما، شرکت های نفتی را حیاط خلوت نمایندگان رسمی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کرده است.



سعید آتشبار اما کیست؟ وی از افراد نزدیک به لایه پایین تیم سعید جلیلی است که روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در دست دارد و حالا به جای رسیدگی به امور جاری و اداری خود، به تبلیغ و ساماندهی امور مربوط به ستاد سعید جلیلی در جنوب مشغول است.

یکی از دلایل چنین انتحاری، آن است که در صورت پیروز نشدن سعید جلیلی در انتخابات، دیگر هیچ شانسی برای ادامه کار مدیران رده بالا و رده پایین نفت وجود ندارد.
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب: 38296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *