۰
عاقبت سیاسی کاری به خروج ختم شد:

ماجرای اخراج معاونان اوجی از ستاد قالیباف

​میز نفت – بانیان وضع موجود صنعت نفت، پس از دور ماندن از کمیته انرژی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، در پی راه‌اندازی کمیته‌ای موازی و البته بدون حکم هستند تا خود را نماینده نفتی قالیباف جا بیاندازند.
کمیته انرژی قالیباف | میز نفت
کمیته انرژی قالیباف | میز نفت
به گزارش میز نفت، پس از انتشار تصاویری از مراسم شروع به کار کمیته انرژی ستاد انتخاباتی قالیباف که نشان می‌داد افرادی مانند علیرضا ضیغمی، جلیل سالاری، مجید چگنی و سایر مدیران نفتی در آن مراسم شرکت می‌کردند، شائبه‌هایی در جامعه صنعت نفت مطرح شد که بانیان وضع موجود از قالیباف چه می‌خواهند؟

بررسی‌های میز نفت نشان می‌دهد بنا بر تصمیم فریدون حسنوند رئیس این کمیته، این افراد هیچ حضور رسمی در کمیته ندارند و حضور آن‌ها در این مراسم، صرفاً برای کارت زدن بود.

بی‌توجهی مطلق به این افراد و عدم راه‌یابی آنان به کمیته انرژی اما باعث شده تا آن‌ها به‌موازات تشکیلات نفتی قالیباف، کمیته‌ای خودجوش را راه‌اندازی کنند تا مثلاً بتوانند به کارکنان نفت این‌گونه القا کنند که در حال همکاری نزدیک با محمدباقر قالیباف هستند.

این اتفاق در کمیته نفت رئیسی هم رخ داد به‌طوری‌که در سال 1400 دو کمیته نفتی به‌صورت رسمی و غیررسمی فعالیت می‌کردند.

گفتنی است پس از انتقاد شدید نفتی‌ها از حضور این افراد در مراسم کمیته انرژی، مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف تصمیم گرفتند رابطه همکاری معاونان و مدیران فعلی نفت را با ستاد قطع کرده تا آن‌ها صرفاً تشویق‌کننده برنامه‌های کمیته باشند.

این در حالی است که یک منبع آگاه کفت وقتی این مدیران چند روز پیش به کمیته نفت مراجعه کرده بودند تا این مشکل را برطرف کنند، با اعتراض بزرگ نفتی‌ها مواجه شدند که بانیان وضع موجود نفت، به‌جای کنار رفتن در حال نزدیک کردن خود به ستاد قالیباف هستند تا بتوانند ابقای مدیریتی خود را گارانتی کنند.
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 38261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *