۰
۳
ادامه حواشی پالایشگاه تهران:

پای عبیری در میان است

میز نفت - با ورود نهادهای نظارتی به یک معامله در پالایشگاه تهران و دفاع وحید عبیری از این معامله پر حاشیه، فعلا همه چیز متوقف شده است.
وحید عبیری | میز نفت
وحید عبیری | میز نفت
به گزارش میز نفت ، وحید عبیری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران در حالی به دفاع از خرید پر شائبه پتروشیمی اراک توسط این پالایشگاه مشغول است که برخی اخبار غیررسمی، خبر از یک اتفاق تلخ در جریان واگذاری پتروشیمی اراک به این شرکت دارد. فعلاً با ورود نهادهای نظارتی همه‌چیز متوقف شده است.

گفتنی است مدیرعامل پتروشیمی شازند گفته: موافق اصل واگذاری سهام این شرکت بزرگ و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری هستیم اما ابهامات قیمت‌گذاری باید رفع شود.

پای عبیری در میان است - میز نفت

بر اساس این گزارش، قیمت هر سهم این پتروشیمی بر اساس نرخ تابلو فروخته شده بود و مبنای آن مصوبه هیات وزیران در چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۱ که این مصوبه در ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ توسط کمیته تطبیق مجلس و با نامه رییس مجلس غیرقانونی و ملغی‌الاثر اعلام شده است.

پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره‌برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 37957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مسعود
Iran, Islamic Republic of
رد پا در چه اتفاق تلخی؟؟ خوب شفاف بنویسید !
اگر ارزان خریداری شده که اتفاق شیرینی برای پالایشگاه تهرانه
اگر گران خریداری شده دلایل ذکر کنید
امیر اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
همیشه اینها هستند که به کشور خسارت میزنند ورا اعدامشان نمی‌کنند...
Iran, Islamic Republic of
فقط آنکه باتوجه به رییس دفتر بودن(عبیری)حسین شیوا در زمان احمدی نژادواحتمال هرگونه تخلفی دوراز تصورنیست.قطعا ورود کلیه دستگاههای نظارت ضروری است