۰
۲
خبر میز نفت تایید شد

اعضای کمیته انرژی ستاد قالیباف

میز نفت - عصر روز جمعه 25 خرداد 1402 کمیته نفت سااد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور علی نیکزاد ریئس ستاد انتخاباتی قالیباف و فریدون حسنوند رئیس این کمیته آغاز به کار کرد.
به گزارش میز نفت، هفته پیش بود که این رسانه طی خبری با عنوان رئیس کمیته نفت ستاد قالیباف کیست منتشر کرد که با بازخوردهای مختلفی همراه شد.

میز نفت خبر داده فریدون حسنوند رئیس این کمیته است که در مراسم امروز کمیته انرژی ستاد قالیباف، وی رسما به اعضای این کمیته معرفی شد.

هدایت الله خادمی، مجید چکنی، سلبعلی کریمی، علیرضا ضیغمی، جلیل سالاری و تعدادی دیگر از مدیران صنعت نفت جزو چهره های شاخص این کمیته هستند.

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همایش ستاد مرکزی انرژی گفت: فردی می‌تواند راه رئیس‌جمهور شهید ما را ادامه دهد که متدین و کارآمد باشد و این دو ویژگی در کارنامه اجرایی دکتر قالیباف وجود دارد.

او اظهار داشت: قالیباف اعتماد راسخ به سربازی رهبر انقلاب را دارد و حکمرانی را بیش از همه می‌شناسد. ایران یک کشور نفتی است که نان مردم به توسعه صنعت نفت بستگی دارد.

به گفته نیکزاد، در کمیته نفت باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکارهای کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر اینصورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

فریدون حسنوند هم در این مراسم گفت: ستاد انرژی دکتر قالیباف متعلق به یک فرد، جریان و گروه نیست و همه افراد می‌توانند برای توسعه صنعت نفت در ستاد همسنگر شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند.

رئیس سابق کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: بنده با ۴ رئیس مجلس از آقایان کروبی، حدادعادل، لاریجانی و قالیباف همکاری کردم و شهادت می‌دهم که دکتر قالیباف از همه آنها بهتر و ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در نظرسنجی‌ها هم اول است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 38219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Netherlands
سلام برادر.خیلی از اونهایی که گفتین فقط میهمان مراسم بودند.
کارشناس نفت
Iran, Islamic Republic of
این کمیته با این افرادی که وضع کنونی نقت محصول انتصابات و دخالت های اینان هست چه کار شگرفی یا چه برنامه مناسبی میتوانند ارائه دهند
از آقای حسنوند که د رکمیسیون لنرزی مجلس به تغییر مواضعو استفاده ابزاری از مدیران نفت شهره بود تا آقای سالاری با آن کارنامه کاری و یا جناب ضیغمی با آن نفراتی که به بدنه مدیریتی نفت تزریق کردند که تقریبا تمامی جزو ناکارآمدترین های وزرات نفت کنونی بودند
انتظار بود آقای قالیباف در این بخش از نیروهایی متخصص ترو مستقل تر استفاده نماید نه اینکه دوباره ملون های هزار چهره بازی کن اصلی باشند
لطفا انعکاس دهید تا جناب کاندیدا بدانند