۱
۲
وزیر نفت برای چه کسی حکم زد؟

​مغضوب زنگنه در وزارت نفت!

میز نفت - تیره‌وتار شدن رابطه زنگنه و نعمتی موجب شد تا بسیاری فکر کنند پاک‌نژاد پس از حضور در وزارت نفت، به حمایت از زنگنه به جنگ نعمتی رود چراکه نعمتی کارمند وزارت نفت بود.
بهروز نعمتی | میز نفت
بهروز نعمتی | میز نفت
به گزارش میز نفت، کمی به عقب برگردیم؛ به صبح روز یکشنبه 21 مرداد 1403 که فهرست وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس رفت و گزینه نفت هم کسی نبود جز محسن پاک‌ نژاد. این لیست مصادف شد با توییت بهروز نعمتی یکی از کاندیداهای وزارت نفت که یک نیش و کنایه سنگین به زنگنه داشت.

نعمتی در آن توییت، زنگنه را «امپراطور نفت» خطاب کرد و وی را موجب خط خوردن نامش از فهرست نهایی دولت نامید. همین موضوع باعث شد تا حواشی بسیاری در روزهای رأی اعتماد به وجود بیاید و حتی برخی منابع، از دعوای لفظی نعمتی و زنگنه خبر دهند.

نزدیکان وزیر نفت هم مدام القا می‌کردند که نعمتی در حال تخریب پاک‌نژاد در مجلس است اما فکتی دراین‌باره ارائه نشد؛ از سوی دیگر تیره‌وتار شدن رابطه زنگنه و بهروز نعمتی موجب شد تا بسیاری فکر کنند پاک‌نژاد پس از حضور در وزارت نفت، به حمایت از زنگنه به جنگ نعمتی رود چراکه نعمتی کارمند وزارت نفت بود.

رویکرد پاک‌ نژاد اما پس از وزارت، ذهنیت‌ها را تغییر داد؛ در ابتدا با انتصاب حمید بورد به مدیریت شرکت ملی نفت و سعید خوشرو به ریاست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به گزینه‌های زنگنه «نه» گفت و حالا فردی را به معاونت حقوقی و پارلمانی خود انتخاب کرد که بشدت مغضوب وزیر اسبق یا همان امپراطور است.
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 39015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


بازنشسته نفت مظلوم
Iran, Islamic Republic of
شوخی می کنی،متاسفانه بعد از انتخاب پاک نژاد،یکباره چرخش ۱۸۰ درجه نمودی!
Iran, Islamic Republic of
ول کن آقا !! این قدر زنگنه زنگنه نکن. همه چیز رو ول کردید چسبیدی به زنگنه. خجالت داره برادر....