۴
۱
افزایش اعتراض ها به وزارت نفت:

پذیرفته شدگان آزمون نفت روی هوا

میز نفت - از طرفی زمان بررسی و پاسخ دهی مطابق ماده ۱۶ قوانین گزینش وزارت نفت، حداکثر ۳ ماه می باشد در حالی که این روند تاکنون در برخی موارد بیش از ۶ ماه به طول انجامیده است.
کارکنان نفت | میز نفت
کارکنان نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون وزارت نفت با ارسال پیامی به این رسانه، خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شدند.

در این پیام آمده است:

با عرض سلام و احترام
با توجه به گذشت بیش از ۹ ماه از تاریخ انتشار کارنامه نهایی آزمون وزارت نفت، متاسفانه همچنان سلسله مراتب گزینش شرکت گاز به حدی کند می باشد که گویا متوقف گردیده است. این اتفاق برخلاف سایر شرکت های تابعه وزارت نفت می باشد و این موضوع باعث نگرانی هایی جدی شده است.

متاسفانه علی رغم پیگیری های مجدانه و تلاش های پذیرفته شدگان در زمینه دستیابی به اطلاعاتی در خصوص روند پیشبرد امور گزینش و استخدامی، هیچگونه اطلاعیه یا پاسخگویی در این خصوص صورت نگرفته است و از طرفی زمان بررسی و پاسخ دهی مطابق ماده ۱۶ قوانین گزینش وزارت نفت، حداکثر ۳ ماه می باشد در حالی که این روند تاکنون در برخی موارد بیش از ۶ ماه به طول انجامیده است.

لذا با توجه به اینکه طولانی شدن روند استخدام موجب آلام و آسیب های روحی برای پذیرفته شدگان می باشد،ضمن تشکر از حسن توجه شما رسانه محترم، خواهشمندیم این مطلب منتشر و پیگیری شود.

با تشکر
پذیرفته شدگان آزمون وزارت نفت ۱۴۰۱
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 38900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


غلامرضا عالیشوندی
Russian Federation
من حاضرم شهادت بدم تو گزینش حق و ناحق زیاد شده. طرف از گزینش تهران اومده شیراز به کمتر از هتل هما راضی نشده. مستندات موجوده.