۰
نماینده مردم اهواز در گفت و گو با میز نفت خبر داد:

​رد حمایت خوزستانی‌ها از پاک نژاد

میز نفت – عضو مجمع نمایندگان خوزستان از اعلام حمایت این مجمع از محسن پاک نژاد گزینه پیشنهادی وزارت نفت اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت چنین موضوعی اصلا مطرح نشده است.
سید محسن موسوی‌زاده | میز نفت
سید محسن موسوی‌زاده | میز نفت
به گزارش میز نفت، دو روز پیش بود که خبری درباره اعلام حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان خوزستان منتشر شد که بررسی‌های میز نفت نشان می‌دهد ماجرا چیز دیگری است.

در همین باره، سید محسن موسوی‌زاده، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به خبرنگار میز نفت گفت: شخصاً چنین چیزی را نشنیده‌ام که بخواهند هم اعلام رسمی کنند. حتی از رئیس مجمع هم این خبر را نشنیده‌ام. ما با آقای پاک‌ نژاد نشست و صحبتی درباره مشکلات استان داشتیم ولی اینکه خروجی آن اعلام حمایت باشد را من نشنیدم.

وی در ادامه به پاک نژاد اشاره کرد و گفت: بنده از قبل هیچ شناختی از ایشان نداشتم و حتی اسم‌شان را هم نشنیده بودم. معتقدم در وزارت نفت نیروهای متخصص فراوانی هستند که از ایشان هم متخصص‌تر هستند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص بی‌برنامگی پاک‌نژاد عنوان کرد: کمیسیون انرژی به ایشان رأی ندادند و اعتراضاتی داشتند. قطعاً رئیس‌جمهور می‌توانست گزینه‌های قوی‌تر از ایشان را معرفی کند. باید ببینیم رئیس‌جمهور در صحن چطور از ایشان دفاع می‌کند و آقای پاک‌نژاد برنامه‌هایش را در صحن علنی مجلس چگونه ارائه می‌کند.
 
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 38807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *