۰
تلاش های آخر پاک نژاد برای گرفتن رای اعتماد:

پاک نژاد قسم خورد آدم زنگنه نیستم!

میز نفت - اسفندیار عبداللهی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پاک نژاد خود را جدای از زنگنه دانست و اعلام کرد توسط او برای نفت انتخاب نشده است.
پاک نژاد و زنگنه | میز نفت
پاک نژاد و زنگنه | میز نفت
اسفندیار عبداللهی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ارزیابی خود از حضور پاک‌نژاد در این کمیسیون به میز نفت گفت: به پاک نژاد گفتیم شما کسی بودی که زیر چتر آقای زنگنه رشد کردید و یک زمانی هم از مدیران ایشان بودید و امروز هم بحث است که شما توسط آقای زنگنه معرفی شدید. ایشان قسم خورد که من از معاونین آقای زنگنه بودم اما نگاه و خطم خارج از مسیر آقای زنگنه است.

عبداللهی در پاسخ به اینکه آیا حمایت زنگنه از پاک‌نژاد به معنای بازگشت به عقب نیست، عنوان کرد: اگر این امر ثابت شود، بله. البته این موارد از گفته‌هاست و برای آن باید سندی داشته باشیم که بر اساس آن تصمیم بگیریم و قضاوت کنیم. به هر حال ما هم نماینده مردم هستیم و هم آبروی افراد برای ما اهمیت دارد ولی ما بیشتر مردم، نظام و مملکت را درنظر می‌گیریم.

عبداللهی در پاسخ به اینکه چرا با وجود اینکه پاک‌نژاد در کارگروه انتخاب وزیر نفت نمره متوسطی را کسب کرده است اما مجلس به او اعتماد می‌کند، گفت: بر اساس شائبه هایی که درمورد ایشان وجود دارد مبنی بر حمایت آقای زنگنه و آقای زنگنه هم شخصی است که نفت را زمین زد و وزارتخانه را نابود کرد، اگر نتواند خلاف این موارد را اثبات کند وضعیت باید طور دیگری رقم بخورد.

وی در خصوص اینکه باتوجه به اینکه پاک‌نژاد در سال 1401 خود را بازخرید کرده و طبق قانون، دیگر نمی‌تواند به پست دولتی بازگردد، واکنش مجلس چه خواهد بود، گفت: سندی به ما ارائه ندادند ولی گزارشی که از مسئولیت‌ها و پست‌هایشان به ما ارائه دادند که ایشان از سال 96 تا 1401 در یک پستی که اکنون به یاد ندارم، به کار گیری شده بودند ولی بحثی روی آن نبود. مگر اینکه کمیسیون انرژی روی این قضیه بحثی داشته باشد.
 
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 38791
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *