۰
اختصاصی میز نفت

​اولین نامه انصراف کرباسیان

میز نفت - مسعود کرباسیان گزینه اول وزارت نفت در تاریخ 29 تیر 1403 نخستین نامه انصراف خود از وزارت نفت را به ظریف نوشت.
مسعود کرباسیان | میز نفت
مسعود کرباسیان | میز نفت
به گزارش میز نفت، مسعود کرباسیان، وزیر اسبق اقتصاد و مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت، در نامه ای به ظریف به تاریخ 29 تیر 1403 انصراف خود را برای حضور در نفت اعلام کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف
رییس محترم شورای راهبری انتخاب کابینه

باسلام
 اخیراً شنیده‌ام نام اینجانب به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت در برخی از کمیته‌های تعیین وزیر مطرح گردیده و حتی در شبکه‌های اجتماعی نیز منعکس شده است. از اعتماد و حسن نظر اعضای محترم نسبت به اینجانب سپاسگزارم.با توجه به اینکه تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه در شورای راهبری که زیر نظر جنابعالی است صورت می‌گیرد، از شما دوست گرامی درخواست دارم که نام اینجانب مطرح نشده و در فهرست گزینه‌ها قرار نگیرد.
 
علت این درخواست، شرایط ویژه‌ای است که در حال حاضر با آن مواجه هستم. همسرم به دلیل بیماری نیازمند مراقبت و توجه دائم می‌باشد و من به عنوان نزدیک‌ترین و مسئول‌ترین فرد، وظیفه خود می‌دانم که در کنار ایشان باشم  و نیز اتمام کارهای پژوهشی در دست ، امکان پذیرش مسئولیت‌های اجرایی تمام وقت برای اینجانب وجود ندارد. تاکنون نیز از پذیرش مسئولیت‌هایی که نیاز به حضور تمام وقت داشته‌اند، علیرغم افتخار به انجام آن‌ها، عذرخواسته‌ام.
 
ضمن آرزوی موفقیت برای دولت منتخب، اعلام می‌دارم که خود را متعهد به همکاری در زمینه‌هایی که متناسب با توان و موقعیت خود باشد، می‌دانم و در هر جایی که نیاز به مشورت و کمک باشد، آماده خدمت خواهم بود.
 
با احترام و آرزوی موفقیت روزافزون،
مسعود کرباسیان
۱۴۰۳/۴/۲۹
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 38758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *