۰
جوابیه روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی»

هیچ اسمی از نوذری نبردیم

میز نفت - روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در واکنش به گزارش این رسانه طی جوابیه ای اعلام کرد که مهدوی ابهری، دبیر کل این انحمن هیچ اسمی از غلامحسین نوذری در جلسه با ظریف نبرده است.
هیچ اسمی از نوذری نبردیم
به گزارش میز نفت، روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در واکنش به گزارش این رسانه با عنوان «روایتی از یک چالش برای انتخاب وزیر نفت»، جوابیه ای را ارسال کرد که وفق قانون مطبوعات این جوابیه در ادامه می آید:
 
با سلام و احترام،

 آقای مهدوی ابهری برخلاف مطلب منتشر شده در جلسه کارگروه مذکور، نام هیچ شخصی را به زبان نیاورده و صرفا به ویژگی یک وزیر نفت فعال و کوشا اشاره نموده است. دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی تاکید کرده، شخصیت وزیر نفت آینده باید شجاع باشد و به نظرات کارشناسی توجه ویژه داشته باشد و دربرابر سخنان غیر کارشناسی کوتاه نیاید.

   آقای مهدوی ابهری با اشاره به رشد غیر قابل انکار صنعت پتروشیمی در دهه 80، از زحمات جناب آقای مهندس نعمت زاده قدردانی نموده و اظهار کرده: وزیر نفت باید بخش خصوصی را به معنای واقعی قبول داشته باشد تا توسعه صنعت پتروشیمی مطابق برنامه هفتم (افزایش 34 درصدی ظرفیت تولید) با کمک بخش خصوصی محقق شود.  

   لازم به ذکر و تاکید مجدد است، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در این جلسه، به هیچ عنوان با شخص آقای نوذری مخالفت نکرده و هیچ سخنی درباره شخصی نگفته است. آقای نوذری با توجه به سابقه، تجربه خوب و پاکدستی، برابر آنچه آقای ظریف در پایان جلسه گفتند، نمره بسیار خوبی از کارگروه کسب کردند.

انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی امید دارد، با انتخابی اصلح، سکان دار آینده وزارت نفت در محقق نمودن ماموریت های مهم خود، همواره موفق و موید باشد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 38740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *