۰
در پاسخ به میز نفت مطرح شد:

جوابیه پتروفرهنگ به گزارش میز نفت

میز نفت - روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ با ارسال جوابیه ای، توضیحاتی را در باره گزارش میز نفت ارائه کرد.
جوابیه پتروفرهنگ به گزارش میز نفت
به گزارش میز نفت، در پی انتشار گزارشی در خصوص اتفاق غیرقانونی در شرکت پتروشیمی مروارید، روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ با ارسال جوابیه ای، توضیحاتی را در باره گزارش میز نفت ارائه کرد. متن جوابیه، عطف به ماده 23 قانون مطبوعات در ادامه می آید:


پایگاه خبری – تحلیلی میز نفت 
با سلام؛ 


پیرو انتشار گزارشی با عنوان « ماجرای یک تخلف بزرگ در پترو فرهنگ » به استحضار می رساند که برخلاف گزارش این رسانه خبری، حکم انتصاب جواد زارع پور بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت مروارید در تاریخ 17 تیر 1403 توسط رئیس محترم هیئت مدیره هلدینگ پترو فرهنگ صادر شده است. در تاریخ 18 تیر 1403 هم به دلیل برگزاری مجمع پتروشیمی مروارید و لزوم تعیین رئیس این جلسه، جواد زارع‌پور(مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ ) به عنوان رئیس مجمع این شرکت معرفی شد.

ضمن آنکه تاریخ نامه ممنوعیت عزل و نصب های مورد اشاره در گزارش، که به تاریخ 18 تیر 1403 درج شده، متعلق به تاریخ 20 تیر 1403 بوده است. با این توضیحات روشن است که حکم عضویت آقای زارع‌پور در هئیت مدیره شرکت پتروشیمی مروارید مربوط به پیش از بخشنامه ممنوعیت عزل و نصب ها در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های زیر مجموعه است؛ بنابراین تاکید می شود حکم انتصاب آقای زارع‌پور با درنظر گرفتن تمامی جوانب حقوقی و قانونی و با اخذ مجوز از مدیران بالادستی بوده است.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه کرسی هیئت مدیره پترو فرهنگ در پتروشیمی مروارید مدت ۳ ماه است خالیست و جهت صیانت از اموال فرهنگیان آقای زارع‌پور به عنوان رئیس هیئت مدیره معرفی شدند
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب: 38612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *