۰
اقدامی شائبه دار برخلاف یک بخشنامه رسمی:

ماجرای یک تخلف بزرگ در پترو فرهنگ

​میز نفت – شرکت پتروفرهنگ در حالی در انتصاب یکی از اعضای هیئت‌مدیره پتروشیمی مروارید تخلف کرده است که شائبه‌های عجیبی از دست‌کاری در احکام و دستورالعمل‌های قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان شنیده می‌شود.
جواد زارع پور | میز نفت
جواد زارع پور | میز نفت
به گزارش میز نفت، همه‌چیز از برگزاری مجمع شرکت پتروشیمی مروارید آغاز شد؛ مجمعی که در تاریخ 18 تیر 1403 برگزار شد. طبق اساسنامه‌ این شرکت، ریاست این مجمع بر عهده رئیس هیئت‌مدیره و یا نائب رئیس هیئت‌مدیره این شرکت است اما در یک اتفاق عجیب، زارع پور عضو هیئت‌مدیره غیرقانونی مروارید، رئیس مجمع این شرکت شد.

چند هفته پیش از برگزاری مجمع، عباسعلی قدیریان رئیس هیئت‌مدیره این شرکت بنا به دلایلی استعفا داد و بر همین اساس، ریاست مجمع به مرتضی رحیمیان سرای رسید که نائب رئیس هیئت‌مدیره پتروشیمی مروارید بود.

توییت وحید حاجی پور - میز نفت

بااین‌وجود، جواد زارع پور یک روز پس از برگزاری مجمع یعنی در تاریخ 19 تیر، حکم هیئت‌مدیره زارع پور به شرکت پتروشیمی مروارید ابلاغ می‌شود؛ نامه‌ای که از سوی شرکت پتروفرهنگ ابلاغ و عنوان‌شده زارع پور، نماینده این شرکت در پتروشیمی مروارید است.
 

داستان چند تاریخ مهم


اما چرا این تاریخ‌ها مهم است؟ به این دلیل که محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ 18 تیر هرگونه عزل و نصب جدید را در این صندوق و زیرمجموعه‌ها را ممنوع کرده بود اما پتروفرهنگ به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیر نظر صندوق، اقدام به صدور حکم انتصاب می‌کند ولی برای آنکه این دستور سازمانی را دور بزند، حکم انتصاب را به تاریخ 17 تیر ثبت می‌کند!

سؤال مهم از صندوق فرهنگیان و مدیرعاملش، این است که چه اهدافی در پس پرده وجود دارد که زارع پور با این تخلف آشکار به عضویت هیئت‌مدیره مروارید درآمده و برای ریاست مجمع، این تخلف رقم می‌خورد؟

آیا زارع پور که برای حضور در پتروشیمی مروارید، اقدامات عجیبی کرده، قرار است مأموریت پایانی و خاصی را به انجام برساند و یا برای تحقق منافع ملی، در آخرین روزهای کاری دولت سیزدهم خود را رئیس مجمع پتروشیمی مروارید کرده است؟
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 38609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *