۰
۱۵
حمایت سیاسی، بزرگترین امتیاز آقای داماد

دهقان وزیر نفت می شود؟

​میز نفت – به نظر می‌رسد یکی از برنده‌های اصلی حاشیه‌سازی برای کمیته نفت مسعود پزشکیان، کسی نیست جز رضا دهقان مدیر توسعه شرکت ملی نفت که روابط سطح بالایی در بین چهره‌های سیاسی دارد.
رضا دهقان | میز نفت
رضا دهقان | میز نفت
به گزارش میز نفت، رضا دهقان از آن دست مدیرانی است که همواره سعی کرده در «سایه» بماند و بدون توجه به حواشی که حول او می‌چرخد، به کار خودش مشغول است چراکه از یک پشتوانه مهم بهره می‌برد.

دهقان، داماد حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری است؛ رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و از چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی ایران که روزگاری رئیس بازرسی دفتر رهبر انقلاب بود.

به‌موازات همین پیوند سببی، شوهرخاله همسر او هم کسی نیست جز عباس آخوندی که باجناق ناطق نوری است؛ شاید به همین دلیل بود که در دولت روحانی، به نقت آمد و در دولت رئیسی نیز بر مسند خود باقی ماند.

رسانه‌های نفتی طی سال‌های گذشته وی را فردی دو تابعیتی خواندند و می‌گفتند وی تابعیت کانادا را هم دارد که دهقان هیچ‌گاه پاسخ روشنی به این موضوع نداد.

البته باید عنوان کرد وی یکی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه نفت بوده و در دوران وزارت زنگنه به شرکت ملی نفت آمد و امور مربوط به قراردادهای نفتی را در دست گرفت.

وی ازجمله افرادی بود که در دولت سیزدهم باید کنار می‌رفت اما هیچ‌گاه این‌طور نشد و وی در سمت خود ابقا شد؛ حالا او را یکی از گزینه‌های وزارت نفت می‌دانند اما حجم حواشی او در شرکت ملی نفت، کار را برای او سخت کرده است.

ایجاد حاشیه برای کمیته نفت، شاید یک راه مهم برای حذف گزینه‌های اصلی وزارت نفت باشد تا از پسِ لابی‌های سنگین و سیاسی، نام دهقان برای وزارت نفت بیرون بیاید.

وی از حمایت گروه‌های سیاسی نزدیک به مسعود پزشکیان سود می‌برد و به همین دلیل، یکی از منتفعان حذف کمیته نفت رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود.
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب: 38517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


متخصص نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر دهقان دارای تحصیلات خوبی است،ولی هیچ تجربه مفیدی در بدنه نفت ندارد.
وزیر نفت با از بدنه نفت و دارای شناخت کافی از نفت باشد.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهقان درس خوب خوانده،ولی اصلا در بدنه نفت نبوده و شناختی از نفت ندارد.
در نفت مدیران با تجربه و دانش مناسب و صاحب نظر و مستقل وجود دارد و نباید فرصت طلایی را از ملت و دولت با انتخاب نامناسب از بین برد.
بدنه نفت مدیران شناخته شده را پذیرای است.
کاوه
Iran, Islamic Republic of
حواستان باشد که مدیران ضعیفی همچون تورج دهقانی که عملکرد تاسف باری در مهندسی و توسعه نفت داشتند به صرف هواداری از پزشکیان دوباره صاحب پست و مقام نشوند
اینگونه افراد مستحق محاکمه هستند نه ارتقا
Pezhmanpuladi@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ضعیف ؟؟؟
دقیقا به کدام عملکردش ضعیف بود ؟ اجرای ۵ میلیارد دلار پروژه در مدت ۴ سال...
Iran, Islamic Republic of
رضا دهقان چه ربطی به تورج دهقانی دارد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیران لایق و کاردان و دلسوز مردم و نظام جناب آقای دکتر دهقانی است که با عملکرد مثبت خود و تجمیع نیرو های هر دو طیف سیاسی کشور مهمترین پروژه های کشور را در حوزه نفت به سر انجام رساند
متاسفم برای دلواپسانی که با آمدن ایشان سفره شان کوچک خواهد شد.
ح
Iran, Islamic Republic of
اینقدر نفت خاک بر سر شده؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اینهمه گفته شد از کارشناس و متخصص استفاده خواهد شد.این گزینه هم که فامیل سیاسیون هست.
Iran, Islamic Republic of
محمود امین نژاد شخصی است که از بدنه نفت رشد کرده از صفر تا صد بیدبلند را در پروژه کار کرده ... ما استخوان خرد کرده در جنوب کشور می خواهیم... نه زیر کولر نشین ستادی یا اصلا خارج بدنه ی نفت ... ما درد کشیده و زجر چشیده می خواهیم....
فربذ
Iran, Islamic Republic of
دکتر علیخانی بدنه وزارت نفت مدیر بسیار توانمند و تکمیل کننده فاز 11
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی از تکنیک های دلواپسان پیچیده سازی مسائل برای مدیران ارشد نظام است و با این کار مدیران دلسوز را به سمت تصمیمات مورد نظر خود سوق میدهند اما از ویژگی های مهم دکتر دهقانی ساده سازی مسائل پیچیده است و با ساده سازی مسائل و الگو های بین المللی حل مسائل موضوعات را به بهترین نحو مدیریت می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
رضا دهقان به هيچ عنوان عملكرد موفقي در نفت نداشته است كاش يكي از كارشناساسن نفتي بررسي عملكرد وي را منتشر كند. از نظر علمي، تجربي و پرستيز مديريتي حتي در حد يك مدير كل هم نيست
Iran, Islamic Republic of
عجب بازم که فامیل بازی داماد ناطق یک سفره ایی پهن هست به هر کسی یک چیزی بااید بدن
javadkeshvari
Iran, Islamic Republic of
سلام درود
بهترین گزینه مهندس محمود امین نژاد مدیر کار بلد واز بدنه خود
نفت بوده 🌹🌹🌹
United Arab Emirates
از نزدیک با دکتر رضادهقان مشغول به کار هستم بسیار باسواد و مسئولیت پذیر هستن ایشون بطوریکه طی ۴سال که شدیدترین تحریمها در بعضی موارد جلوی ورود کالاهای اساسی را سد میکرد، با پیگیری، پشتکار ونظارت ۲۴ ساعته ۵میلیارد پروژه نفتی را به سرانجام رساند که صنعت نفت که شریان اصلی مالی کشور هست به سمت جان دوباره بگیرد، گزینه مناسبی هست برای تصدی وزارت نفت...