۰
پرونده کرسنت روی میز قوه قضاییه

برای متهمان پرونده کرسنت رأی صادر شد

میز نفت - سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده کرسنت گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تعدادی از افراد متهم در این پرونده رأی صادر شده است و این آرا قطعی و اجرا شده است.
پرونده کرسنت | میز نفت
پرونده کرسنت | میز نفت
به گزارش میز نفت، اصغر جهانگیر  بیان داشت: در دولت‌های مختلف برای کار کارشناسی در پرونده کرسنت با توجه به نقطه نظرات کارشناسی که وجود داشت تقاضاهای متعددی از قوه قضائیه برای توقف رسیدگی جهت تکمیل کارشناسی بود. یکی از دلایل طولانی شدن رسیدگی‌ها همین موضوع بود که هر دولتی نظرات خاصی داشت.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تعدادی از افراد متهم در این پرونده رأی صادر شده است و این آرا قطعی و اجرا شده است. نسبت به بعضی از افراد پرونده مفتوح است. متهمین پرونده احضار شدند و تحقیقات لازم صورت گرفته است. یکی از دلایل طولانی شدن رسیدگی‌ها همین موضوع بود که هر دولتی نظرات خاصی داشت.

جهانگیر بیان داشت: در مورد تحقیقاتی که صورت گرفته است و اطلاعاتی که دادند مجدداً با مراجع اجرایی و به ویژه وزارت نفت مکاتباتی صورت گرفته است که در خصوص پرونده در آن بخشی که مفتوح است پس از وصول گزارش‌های تکمیلی مراجع اجرایی و به ویژه وزارت نفت اقدامات مقتضی و نتایج تکمیلی ارائه خواهد شد.
 

 

سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 38449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *