۰
۶
تاکید مهم رئیس جمهور منتخب چیست؟

شرط پزشکیان برای انتخاب وزیران دولت

​میز نفت – مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران برای انتخاب وزرای و تیم خود یک شرط مهم را لحاظ و به کمیته‌های تخصصی خود اعلام کرده است.
مسعود پزشکیان | میز نفت
مسعود پزشکیان | میز نفت
به گزارش میز نفت، با آغاز به کار کمیته‌های تخصصی برای انتخاب وزرای دولت چهاردهم و معاونان رئیس‌جمهور، گمانه‌زنی‌ها برای وزرای دولت به‌ویژه وزیر نفت به اوج خود رسیده است.

شرط پزشکیان برای انتخاب وزیران دولت - میز نفت

بر اساس این گزارش، شورای راهبردی ۹ نفره با حضور محمدجواد ظریف (سیاست داخلی و خارجی)، ربیعی (اجتماعی)، صالحی امیری (فرهنگی)، طیب نیا (اقتصادی)، عبدالعلی‌زاده (زیربنایی)، آذری جهرمی، محمد صدوقی، قائم پناه و حسین علایی تشکیل شده که این افراد، اعضای کمیته‌ها را معرفی خواهند کرد.

این کمیته‌ها هم با بررسی رزومه افراد، پنج گزینه پیشنهادی را به پزشکیان معرفی خواهد کرد؛ رئیس‌جمهور اما از کمیته‌ها خواسته از بین ۵ گزینه پیشنهادی، سه گزینه چهره‌ه ای جدید و بدون سابقه وزارت در دولت‌های قبلی باشند.
سه شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب: 38436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


همکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر تورج دهقانی شایشته وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
اول کمیته ها باید بررسی شود در نفت همه اعضا و اکثریت از معاونان و وابستگان زنگنه هستند.پس طبیعی همه را در راستای نظر وی پیشنهاد می کنند.
ناشناس
Romania
دکتر تورج دهقانی در صنعت نفت با توجه به کارنامه درخشانی که دارد متخصص جوان و‌مدیری شجاع و کاربلد طرح گوره جاسک میدان آزادگان سروک آذر از جمله کارهای مدیریتی ایشان در زمان مدیرعاملی شرکت متن میباشد. امیدوارم‌دکتر پزشکیان به این نیروی جوان و کاربلد احازه دهد که سکاندار وزارت نفت گردد
نفتی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب زنگنه و یا دولت ابادی(سرباز گماشته زنگنه)= توقف و رکود دولت پزشکیان
ولی احمد سجادیان
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
حدود صد نفر از ابتدای انقلاب تا کنون در مدیریت نفت، گاز و پتروشیمی در رده های دوم و سوم مدیریتی مسئولیت و نفوذ داشته اند.
هم اینان باعث افول وزارت نفت ( از وضعیت یک شرکت دارای اعتبار بین المللی به یک شرکت نگران پرداخت حقوق کارکنان) شده اند و اغلب خود را در چندین باند و گروه سازماندهی نموده اند.
کمیته محترم انتخاب وزیر نفت دقت نماید که در دام این گروه ها و افراد گرفتار نشود و با این افراد بظاهر مدیر و متخصص مشورت نکنند.
موفق باشید.
ناصر فدایی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مهندس زنگنه استاد نفت