۰
واردات بنزین در سال گذشته

افزایش واردات بنزین به روایت خضریان

میز نفت - خضریان با اشاره به پیگیری وضعیت ناترازی حوزه انرژی یکی از موارد بحث در جلسه با اوجی بود گفت : بر اساس گزارشات ما در سال گذشته ۲ میلیارد دلار بیشتر از سال ۱۴۰۰ واردات بنزین انجام دادیم.
افزایش واردات بنزین به روایت خضریان - میز نفت
افزایش واردات بنزین به روایت خضریان - میز نفت
به گزارش میز نفت ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، که با حضور وزیر نفت برگزار شد اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی وضعیت اجرای تکالیف وزارت نفت در بودجه ۱۴۰۲، بررسی آخرین وضعیت توسعه طرح‌های پالایشی بنزین قانون حمایت از صنایع پالایشی وزارت نفت، بررسی آخرین وضعیت ناترازی گاز کشور و اقدامات وزارت نفت در سال گذشته جهت کاهش ناترازی و بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص خط لوله گوره به جاسک به ریاست حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود و مسئول کارگروه نفت کمیسیون تشکیل شد.
 

وزارت نفت به تکلیف قانونی خود عمل نکرده است


وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده، وزارت نفت به تکلیف قانونی در واریز تعهدات خود به حساب بهینه سازی و پرداخت جریمه گازهای مشعل مستند به بند «س» و «ن» تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به طور کامل عمل نکرده است. و عملکرد وزارت نفت در این موضوع کمتر از ۵ درصد بوده است.

در این خصوص کمیسیون اصل ۹۰ تأکید کرد که این موضوع را تا واریز کامل تعهدات شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و نیرو به حساب بهینه سازی دنبال خواهد کرد.
 
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 37988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *