۰
وزیر اقتصاد خبر داد:

مقابله دولت با وزارت نفت | عکس

میز نفت - وزیر اقتصاد در پاسخ به انتقادات سهامداران نفتی بورس گفته است با تصمیمات دولت، اقدامات وزارت نفت در این حوزه خنثی شده و با آن ها مقابله شده است.
اوجی و خاندوزی | میز نفت
اوجی و خاندوزی | میز نفت
به گزارش میز نفت، سید احسان خاندوزی در نشست ارزیابی عملکرد و پاسخگویی بر خط وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هر تصمیم وزارت نفت برای شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی که منجر شود شرکت‌های بورسی تحت تأثیر قرار بگیرند، سبب دل‌زدگی فعالان آن صنعت و زیان سهامداران می‌شود. دولت با اخذ تصمیماتی مانند بیمه برخی سهام عادی و نیز تصویب مقررات بلندمدت مانند تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها برای پنج سال با این‌گونه تصمیمات مقابله کرده است.

وزیر اقتصاد در پاسخ به گلایه یکی از شهروندان درباره مساله نرخ‌شکنی و ارائه تخفیفات برخی نمایندگی‌های بیمه نسبت به تعرفه‌های بیمه مرکزی گفت: برخی اپلیکیشن‌های بیمه، تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی می دهند به بیمه مرکزی دستورات لازم برای رعایت مقررات را صادر می‌کنم تا اقدامات نظارتی لازم را اعمال کنند.

مقابله دولت با وزارت نفت - میز نفت

در ادامه یکی از پیمانکاران ایرانی فعال در عراق بیان کرد: پروژه های پیمانکاران ایرانی در عراق پس از تخریب‌های داعش در این کشور متوقف شده و به همین خاطر پیمانکاران به بانک صادرات بدهکار شده‌اند. در حال حاضر عراق به باتلاقی برای شرکت‌های ایرانی تبدیل شده است.

وزیر اقتصاد در این باره گفت: با توجه به مصوبه دولت، صندوق ضمانت صادرات باید وارد کار شود تا ترکش این اتفاقات منطقه‌ای بر پیمانکاران اصابت نکند. باید جلسه‌ای بین بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت برگزار شود و پیمانکاران از سرفصل جاری خارج و این مشکل رفع شود.
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 37956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *