۰
با انتخاب سازمان تأمین اجتماعی؛

آریاساسول کارفرمای برتر استان بوشهر شد

میز نفت -شرکت پلیمر آریاساسول، با انتخاب سازمان تأمین اجتماعی، برای نخستین‌بار به‌عنوان کارفرمای برتر استان بوشهر انتخاب شد.


به گزارش میز نفت ،محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت، روز گذشته، (یکم اسفندماه 1402)، در جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر کشور که در تهران برگزار شد، از سوی میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، به‌عنوان کارفرمای برتر استان مورد تقدیر قرار گرفت.

حیدرزاده در حاشیه این مراسم ضمن تبریک این افتخار به تمامی کارکنان، که برای نخستین‌بار در شرکت محقق شده، گفت: بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، در استان بوشهر بیش از 35 هزار کارفرما وجود دارد که انتخاب آریاساسول در این بین، افتخاری بزرگ برای من و تمامی کارکنان شرکت است.

به گفته وی شرکت آریاساسول همواره پیشرو بودن را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و همین موضوع افتخارات بسیاری را برای شرکت به ارمغان آورده است که از آن جمله می‌توان به رتبه AA پایا به‌عنوان برترین مرجع سنجش اعتباری کشور اشاره کرد، همچنین شرکت توانست به‌عنوان برترین ناشر سازمان بورس و اوراق بهادار در بین 828 شرکت سهامی عام، انتخاب شود.

مدیرعامل آریاساسول تصریح کرد: اکنون موفق شدیم به‌عنوان کارفرمای برتر استان انتخاب شویم که جز با تلاش و همیت همکاران ما در بخش‌های مختلف محقق نمی‌شد.

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 37212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *