۱
جزئیاتی که برای نخستین بار منتشر می شود:

شبکه سرقت نفت ایران در دوبی

میز نفت - شبکه ای از مدیران سابق دولتی و نفتی که این روزها همکاری خود را با یک دلال نفتی توسعه داده اند، با بالا کشیدن محموله های نفتی، پول مردم ایران را تبدیل به ثروت خود کرده اند. در شهر دوبی.
دلال نفتی | میز نفت
دلال نفتی | میز نفت
به گزارش میز نفت، در میان بزرگترین بدهکاران نفتی ماجرای یکی از آنها در نوع خود جالب است؛ فردی که با گرفتن محموله هایی از دولت سیزدهم، آن را فروخت ولی به بهانه های مختلف از بازپرداخت پولش خودداری کرده و صدها میلیون دلار بدهکار است.

نکته جالب در فعالیت این بدهکار نفتی آن است که گروهی از مدیران سابق دولتی در نفت و نهادهای دولتی امور کاری او در ایران و دوبی را به پیش می برند و با روابط خود، سعی در تسهیل تجارت او دارند.
 

شبکه دلالی نفت


او با پرداخت حقوق و دستمزدهای کلان به این افراد، امور کاری خود را با شبکه خود به پبش می برد به طوری که یکی از مدیران سابق صندوق ضمانت صادرات (الف.ب)، با توسعه همکاری خود با این دلال نفتی، بیمه نامه های بدون پشتوانه برای او صادر می کرد. 

همچنین فردی دیگر (الف.الف) که از مدیران سابق پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود، جزو افرادی است که به دوبی رفت و آمد بسیاری دارد و البته، خانواده خود را در امارات ساکن کرده است. این فرد، چهره اصلی شبکه این دلال نفتی است.



امور حقوقی وی  هم توسط خانم (ن.ر) اداره می شود که چندی پیش به نمایندگی از کارفرمای خود، از مدیرعامل سابق شرکت نیکو شکایت کرد ولی چندی بعد پس گرفته شد که آن هم، جزئیات جالبی دارد.
مدیریت اموال و ثروت نفتی این دلال هم بر عهده آقای (؟-الف) است که او نیز، از مدیران سابق پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

دفتر مخفی این گروه، در فرمانیه تهران است که تمامی امور مربوط به کارهای تجاری – نفتی این دلال نفتی، در ساختمان او انجام می شود. 

دفتر دوبی او هم در برج Opus By Omniyat این شهر واقع شده است که جزو ساختمان های اداری گران قیمت خاورمیانه است. جدای از ویلایی مجلل در جزیره لوکس پالم دوبی.

شبکه وی دارای ابعاد مختلفی است که در آینده ای نزدیک، جزئیات بیشتری از آن و البته شرکای داخلی او منتشر می شود.
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 39390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *