۰
امید قائمی انصراف داد:

جدی ترین گزینه مدیرعاملی اهداف

​میز نفت – با انصراف مصطفی امید قائمی از مدیریت شرکت اهداف، به نظر می‌رسد سید جواد حسینی عضو جدید هیئت‌مدیره این شرکت به‌زودی مدیرعامل اهداف شود.
جدی ترین گزینه مدیرعاملی اهداف
به گزارش میز نفت، با توجه به وضعیت معلق شرکت اهداف وابسته به صندوق بازنشستگی صنعت نفت، تصمیم سازان وزارت نفت روی امید قائمی نظر هماهنگی داشتند اما او، شرطی را پیش پای وزارت نفت گذاشت که با آن مخالفت شد.

امید قائمی که این روزها با محمدمهدی رحمتی رئیس اسبق صندوق بازنشستگی صنعت نفت، در هلدینگی شبه خصوصی مشغول به کار است، شرط گذاشته بود در صورتی این سمت را می‌پذیرد که رحمتی ریاست هیئت‌مدیره اهداف را در دست بگیرد.

این شرط با مخالفت جدی مسئولان صندوق مواجه شد به‌طوری‌که کار را برای بازگشت امید قائمی به نفت مشکل کرد؛ این اتفاقات ذر حالی رخ داده است که محمدباقر خورسندی و سید جواد حسینی به عضویت هیئت‌مدیره اهداف در آمده‌اند.

حالا خبر رسیده است که سید جواد حسینی اصلی‌ترین شانس مدیرعاملی اهداف است و تا حدودی، امور مربوط به انتصاب او نهایی شده است..

گفتنی است محمد باقر ضمیر خورسندی هم که به همراه حسینی به اهداف آمده، در هیئت مدیره شرکت‌های توسعه نفت وگاز رضوی، حیات سعادت، توسعه بازرگانی نیکی گستر، توسعه صنایع و معادن شهر، کارگزاری سهام گستران شرق، گروه سرمایه گزاری توسعه بارمان، پترو فناوران اطلس، توسعه بازرگانی بین الملل شهر،صندوق قرض الحسنه قوامین (بانک قوامین) و دیگر شرکت‌های اقتصادی سابقه‌ فعالیت دارد.

وی جایگزین تقی ابراهیمی در اهداف شده است.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 39312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *