۰
حکم عجیبی که عباس زاده صادر کرد:

یک اخراجی رئیس روابط عمومی پتروشیمی شد

​میز نفت – حسن عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در یک اقدام عجیب فردی را به سرپرستی روابط عمومی پتروشیمی منصوب کرده که وی به دلیل تخلف، از وزارت نفت اخراج شده است.
محمد مقاره | میز نفت
محمد مقاره | میز نفت
به گزارش میز نفت، عباس زاده روز گذشته در حکمی، محمد مقاره از بلاگرهای این روزهای اینستاگرام را به سمت سرپرستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که مقاره، در دوره مدیریت بهزاد محمدی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ترجیح داد بدون هیچ اطلاعی غیبت کند.

وی به دلیل تخلفاتی، به هیات رسیدگی به تخلفات وزارت نفت معرفی شد اما باوجود احضار او به این هیات، ترجیح داد در جلسات معین شده شرکت نکند تا سرانجام در اواخر دولت حسن روحانی از وزارت نفت اخراج و در شهریور 1400 حکمش ابلاغ شود.



او طی سه سال گذشته، هیچ رابطه استخدامی با وزارت نفت و زیرمجموعه‌ها نداشته و انتصاب او، یک امر غیرقانونی است که گویا در حال باب شدن در این وزارتخانه است.

ماجرا هم به سه روز پیش بازمی‌گردد که بنا به توصیه رئیس اسبق روابط عمومی پتروشیمی که خود را دست راست وزیر نفت می‌داند، به حراست دعوت شده و پس از دقایقی صحبت، نامه استعلام وی برای نهادهای نظراتی ارسال می‌شود.

حکم او هم در شرایطی صادر شده که مقاره، نه رابطه استخدامی با وزارت نفت دارد و نه پاسخ استعلام وی آمده اما عباس زاده با شتابی شائبه دار، برای او حکم سرپرستی صادر می‌کند.

حالا باید دید عباس زاده، بر اساس چه ضابطه و البته پشت پرده‌ای ، این انتصاب را انجام داده و آیا نهادهای نظارتی برای برخورد با نخستین اقدام غیرقانونی سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وارد گود می‌شوند یا خیر.
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 39311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *