۰
برسی تامین انرژی در نشست وزیرنفت و کمیسیون اقتصادی مجلس

وزیر نفت در کمیسیون اقتصادی برای تراز انرژی

میز نفت -وزیر نفت جهت بررسی تراز و تامین انرژی و برنامه پیشگیری آن وزارتخانه از قطع گاز بنگاه‌های اقتصادی در نشست هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شود.
کمیسیون اقتصادی مجلس | میز نفت
کمیسیون اقتصادی مجلس | میز نفت
به گزارش میز نفت ، جلسات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، «رسیدگی به لایحه اجازه افزایش سهمیه دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق بین‌المللی پول»، «رسیدگی به لایحه پیوست اصلاحی موافقتنامه تجارت آزاد بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه»،«رسیدگی به لایحه موافقتنامه همکاری‌های راهبردی و بلند مدت اقتصادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عربی سوریه» در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

همچنین نشست اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس محترم سازمان صدا و سیما و معاونان ایشان در محل سازمان صدا و سیما روز دوشنبه برگزار می شود.

همچنین اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز سه‌شنبه نشست با وزیر محترم نفت با موضوع «بررسی تراز و تامین انرژی (نفت ، گاز ، سوخت مایع و ....) و برنامه پیشگیری آن وزارتخانه از قطع گاز بنگاه‌های اقتصادی» با حضور معاونان مرتبط وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نیرو، مدیرعامل بورس انرژی، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات را در دستور کار خود دارند.
منبع : ایلنا 
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 39144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *