۲
۴
سوپرایز پاک نژاد برای کارکنان و بازنشستگان نفت:

نگاه به غریب پور، انتخاب خوشرو!

​میز نفت – درحالی‌که گزینه‌های جدی دیگری درباره رئیس جدید صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت دست‌به‌دست می‌شد، وزیر نفت در یک سورپرایز، سعید خوشرو را به ریاست این صندوق منصوب کرد.
سعید خوشرو | میز نفت
سعید خوشرو | میز نفت
به گزارش میز نفت، کنار زدن عبدالحسین بیات توسط محسن پاک نژاد خواسته‌ای بود که طی دو هفته اخیر بارها به‌صورت خصوصی و عمومی مطرح شد؛ به همین دلیل گزینه‌های بسیاری برای این سمت درنظرگرفته شد که البته برخی، «خود خوانده» بود.

جدی‌ترین گزینه ریاست صندوق، مسعود کرباسیان بود؛ کسی که شانس اول وزارت نفت بود اما از حضور در دولت انصراف داد و وقتی ریاست صندوق هم به وی تعارف شد، به این درخواست هم «نه» گفت.

اما هفته گذشته خداداد غریب پور در آستانه صدور حکم ریاستش، به ناگهان با یک تلفن کنار رفت تا در ابتدای هفته جاری، نام محمد کبیری بر سر زبان‌ها افتاد.

کبیری معاون اسبق وزارت کار بود که در ستاد انتخاباتی پزشکیان مشغول بود؛ او یکی از گزینه‌های وزرت کار هم بود اما تا به امروز، هیچ سمتی به وی داده نشده است تا در قطار دولت جایی نداشته باشد.

مرضیه شاهدایی و حمیدرضا عراقی از معاونان سابق زنگنه هم سایر گزینه‌های ریاست بودند که البته فقط در فضای مجازی مطرح بودند؛ البته که باید علی کاردر را هم به فهرست گزینه‌ها اضافه کرد.

درنهایت وزیر نفت، امروز به‌جای تعیین سرپرست صندوق بازنشستگی نفت برای آن رئیس تعیین کرد و سعید خوشرو را به این سمت منصوب کرد؛ خوشرو مدیر اسبق امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران بود و در این سال‌ها، کاملاً در سایه بود اما امروز، کلید یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصادی را در دست گرفت.
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 38979
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Netherlands
جزو ده نفری مدیرانی که از پاک نژاد حمایت کرد مزدش هم گرفت
بازنشسته نفت
Iran, Islamic Republic of
خوش رو انتخاب شخص زنگنه است.
Nioc
United States
آقای حاجی زاده ، بنده یکی از مخاطبان رسانه شما بودم و اخبار تان را در گروههای مختلف فوروارد می کردم از زمان دفاع از پسر آقازاده عظیمی فر و دفاع شما از آن که خود از تخلفات ایشان بهتر آگاهی دارید و در دوره ریاست جمهوری قبل بنا به دستور بازرسی عزل شدن واقعا تعجب نمودم که آیا شما هم مثل بقیه رسانه ها برای دفاع ایشان پول گرفته اید ؟ آیا رزومه ایشان را دیده آید ؟ مراحل تبدیل وضعیت بند دال و نیز جذب اولیه ایشان در شرکت نفت بنا به لابی پدر ؟؟؟ و جای تأسف است که شما از یکطرف حامی این آقازاده ووصل به سپاه شده آید و از طرف دیگر انتصابات نیروهای خدوم حراست در نفت را میکوبید ؟ جا دارد واقع بینانه فکر کنید و با وجدان بیدار خبر درج کنید مردم آگاهی لازم را دارند نیاز به امثال رسانه هایی مثل شما نیست
Iran, Islamic Republic of
ازچهره اش معلومه چقورخوشرواست وای بکارش