۱
روز سختی که بر کرد زنگنه گذشت:

حاشیه یک تودیع نفتی

میز نفت - روز گذشته در جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت ملی نفت، اتفاقات جالبی رخ داد؛ بویژه درباره کرد زنگنه مدیر سابق کسب و کار شرکت نفت که پس از ارائه گزارش خود، با انتقادات فنی سنگینی مواجه شد.
بورد و کرد زنگنه | میز نفت
بورد و کرد زنگنه | میز نفت
به گزارش میز نفت،  روز گذشته در جلسه تودیع و معارفه مدیران شرکت ملی نفت، اتفاقات جالبی رخ داد؛ بویژه درباره کرد زنگنه مدیر سابق کسب و کار شرکت نفت که پس از ارائه گزارش خود، با انتقادات فنی سنگینی مواجه شد. 

او‌ در گزارشش روی دو موضوع چالش‌ساز تمرکز کرد. یکی خرید ساختمان دوقلوی بیمه ایران برای شرکت ملی نفت که کرد زنگنه اعلام کرد توانسته مذاکرات را با مالک آن به خوبی پیش ببرد! همین بند از گزارش، با خنده افراد حاضر در جلسه مواجه شد. سوال اصلی از او این بود که خرید ساختمان چه ارتباطی با وظایف او دارد؟!

موضوع دوم هم به ماجرای خرید لوله‌های میدان گازی کیش مربوط بود؛ کرد زنگنه در جلسه تودیعش از عملکرد خود درباره خرید این لوله‌ها می‌گوید که باز هم مورد نقد قرار می‌گیرد چراکه خرید لوله‌ها اساسا ارتباطی به حوزه کاری وی ندارد زیرا این میدان، پیمانکار خودش را دارد.

در نهایت با افزایش انتقادات فنی به گزارش عملکرد او، کرد زنگنه سکوت کرده و ترجیح می‌دهد سخن دیگری نگوید تا بیش از این، نقد فنی نشود.

 
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 38934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *