۰
۴
گزارشی حالب از بلومبرگ

آقای هکتور، همان آقازاده شمخانی

میز نفت - بلومبرگ در گزارشی به فعالیت‌های نفتی خانواده علی شمخانی دبیر سابق شورای امنیت ملی پرداخته که پر است از نکات جالب درباره ثروت نفتی این خانواده؛ خانواده‌ای که طی چند سال اخیر، حاشیه‌ساز بوده است و حالا سوژه گزارش مفصل این رسانه آمریکایی شده است.
حسین شمخانی | میز نفت
حسین شمخانی | میز نفت
به گزارش میز نفت، حسین شمخانی، پسر علی شمخانی در سطوح بالای مدیریتی گروه میلاووس قرار دارد و به لطف حضور او، این شرکت توانسته‌ است از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و روسیه میلیارد‌ها دلار پول به جیب بزند.
 
کمتر کسی در دبی و محافل تجارت جهانی از هویت واقعی حسین شمخانی آگاه است و اکثراً او را به با نام «هکتور» می‌شناسند و تعداد کمتری حتی نسبت به نفوذ گسترده او آگاهی دارند. بااین‌حال چند منبع آگاه از فعالیت‌های هکتور به بلومبرگ گفتند که او معاملات بخش‌های قابل‌توجهی از نفت ایران و روسیه را در دست دارد.
 
به گفته این منابع شرکت‌های عضو شبکه تجاری او علاوه بر نفت‌ تحریم شده تهران و مسکو، به معامله نفت دیگر کشورهای تحریم نشده نیز می‌پردازند و گاهی اوقات نفت خام حوزه‌های مختلف را آن‌چنان با هم مخلوط می‌کنند که حتی خریدارانی که این بشکه‌ها را آزمایش می‌کنند، نمی‌توانند به مبدأ آن‌ها پی ببرند.
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 38919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران رو نابود کردین با دزدی هاتون وثعا خاندان پهلوی پیش شما روسفیدن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این افرادوحتی پدرانشان که ادعای حضور درجنگ تحمیلی رادارندکه اگربودند ... شهید میشدند؟دیگرازجنس مردم و انقلاب نیستند.بهتراست برای دورشدن اززندگی اشرافی.به جنگ سوریه یاغزه اعزام شوندواگرشهیدنشدند توبه کنندوبه آغوش ملت برگردند...
عبدالله خدایی
Iran, Islamic Republic of
باید مواظب دشمن باش..از هر ابزاری استفاده میکند..برای استفاده ضرب زدند..حالا هرچی باشد .باحرف .دروغ .اقتصادی .جنگ .هر ابزاری باشد به میدان میبرد....این بچه هایی ایران هستند .بچه های انقلاب ..هر کار انجام بدهد همه ما .سر یک سفر هسیم.
حق خوریا
United Kingdom
امیدوارم بخدا توهمین دنیا پس بدن این آقازادهایی که ایران چپاول کردن ودست از سر بچه های مردم بر نمیدارن اشوب بپا می کنند تا از اب گل آلود ماهی بگیرند خدایا خودت به دادملت نجیب ایران برس به چهارده معصوم