۰
۱
درباره یکی از مدیران جوان نفتی:

علی خواجوی کیست؟

میز نفت - علی خواجوی، یکی از جوانان خوش‌نام صنعت نفت است که طی سال‌های گذشته، ترجیح داده در سکوت به کار خود ادامه دهد و وارد حاشیه نشود.
علی خواجوی | میز نفت
علی خواجوی | میز نفت
به گزارش میز نفت، علی خواجوی یکی از مدیران جوان نفتی است که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه نفت و دانشگاه امیرکبیر است. فعالیت وی در صنعت نفت از سال 1385 شروع شد و در معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت، ابتدا به‌عنوان کارشناس و سپس با سمت کارشناس ارشد به فعالیت خود ادامه داد.

در دولت حسن روحانی، وی در معاونت برنامه‌ریزی ادامه کار داد که وزیر وقت نفت، یعنی بیژن زنگنه برای سامان دادن به امور کارشناسی دفتر خود، با چندین نفر مصاحبه کرد تا یکی از کارشناسان ارشد نفت را دستیار ویژه خود کند.

درنهایت پس از ی مراحل فنی، علی خواجوی دستیار زنگنه شد و تا سال‌ها به او کمک کرد تا اینکه در سال 1398 به عضویت هیئت‌مدیره شرکت نفت قلات قاره منصوب شد و مدیریت فنی این شرکت را بر عهده گرفت.
 

خروج از نفت


با روی کار آمدن دولت رئیسی و آغاز پاک‌سازی‌های عقیدتی – سیاسی نفت، خواجوی از فلات قاره جدا شد و به بخش خصوصی کوچ کرد. او از سال 1400 تا به امروز، مدیریت شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی را بر عهده دارد که عملکرد خوبی از خود به‌جای گذاشته است.

علی خواجوی، یکی از جوانان خوش‌نام صنعت نفت است که طی سال‌های گذشته، ترجیح داده در سکوت به کار خود ادامه دهد و وارد حاشیه نشود.
دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب: 38882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Netherlands
منظور؟؟ توجیه گر ای پی سی غلط زنگنه