۰
دو پاشنه آشیل گزینه پیشنهادی نفت:

چرا پاک نژاد در مجلس رد شد؟

میز نفت - عدم موضع روشن پاک نژاد موجب شد تا سرانجام دو کمیسیون تاثیرگذار مجلس وی را به صورت قاطع رد کنند و به سایر نمایندگان برسانند که در روز رای اعتماد، پاک نژاد افتادنی است.
پاک نژاد | میز نفت
پاک نژاد | میز نفت
به گزارش میز نفت،  حالا محسن پاک نژاد، به اصلی ترین شانس افتادن عضو کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان تبدیل شده است؛ او در دو کمیسیون امنیت ملی و انرژی به طور قاطع رد شده است. نمایندگان مجلس می گویند او نه تخصصی در نفت دارد و نه تعهدی به انقلاب و نظام.

پاک نژاد در دو جلسه ای که در کمیسیون انرژی حضو یافته، نتوانست به سوالات فنی اعضای کمیسیون پاسخ دهد که بیشتر اعضا را به تعحب وا داشت. پاک نژاد تنها عضو کابینه ای بود که بدون برنامه مشخصی به مجلس رفت و ضعف دانشی در حوزه نفت، باوجود سابقه فعالیتش، یک امتیاز منفی برای او در نظر گرفته شد.
 

متهمان امنیتی و پاک نژاد


از سوی دیگر، او طی چند روزی که به مجلس رفت، مواضع خاصی را اتخاذ کرده بود و اظهاراتی داشته که نگرانی نمایندگان را مضاعف کرده بود بویژه در حوزه آرمان های انقلاب اسلامی. از او خواسته شده تکلیف خود را با نیروهای مارک دار و زاویه دار با نظام روشن کند که این روزها در کنارش جولان می دهند.

پاک نژاد هم گویا پاسخ روشنی نمی دهد و همین موضوع نگرانی های بسیاری را به بار می آورد. کار به جایی می رسد که نام یکی از نزذیکان او که متهم امنیتی است و در حوزه پتروشیمی و نفت پرونده های فساد مختلفی دارد در مجلس می پیچد.

عدم موضع روشن پاک نژاد موجب شد تا سرانجام دو کمیسیون تاثیرگذار مجلس وی را به صورت قاطع رد کنند و به سایر نمایندگان برسانند که در روز رای اعتماد، پاک نژاد افتادنی است.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 38789
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *