۰

توضیحات عماد حسینی در باره شرکت های ممنوع المعامله

معاون وزیر نفت در امور مهندسی گفت: تعداد شرکت‌های ممنوع‌المعامله با وزارت نفت هنوز مشخص نشده و در حال ارزیابی این موضوع هستیم.
به گزارش «ميزنفت»، سیدعماد حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه نفت و گاز در بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم که باید بیشتر از این ظرفیت‌ها در عرصه نفت و گاز استفاده کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها فرصتی را فراهم می‌کنند تا شاهد برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی نفت و گاز در استان‌ها باشیم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی در پاسخ به سوالی در مورد شرکت‌های ممنوع‌المعامله با وزارت نفت خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌های ممنوع‌المعامله با وزارت نفت هنوز مشخص نشده و در حال ارزیابی این موضوع هستیم.

حسینی بیان کرد: با وجود اینکه شرکت‌های داخلی توانمندی محدودی دارند، اگر بخواهیم برای این شرکت‌ها محدودیتی هم اضافه کنیم، نمی‌توانند به توانمندی لازم در عرصه نفت و گاز برسند.

وی بیان کرد: در بخش خصوصی توانمندی خوبی مشاهده می‌کنیم و وزارت نفت نیز در تلاش برای ایجاد تعامل سازنده با بخش خصوصی است.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: رویکرد جدید وزارت نفت تعامل با بخش خصوصی است و بنده همواره به تعامل و مشورت با بخش خصوصی تاکید داشته و دارم و روند کار خود را با مشورت با بخش خصوصی دنبال می‌کنیم.

نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش(انرژی) صبح امروز با حضور استاندار، امام جمعه، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس و جمعی از مدیران اجرایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 3871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *