۰
سیستم توزیع بنزین به حال خود رها شده است

​مدیریت تراز ناترازی بنزین

میز نفت - با این ناترازی مصرف بنزین، مدام هم شعار می‌دهیم به شهرهای جنوبی بخصوص سیستان و بلوچستان سفر کنید، جایی که اگر بنزین تمام کنید فقط یکبار می‌توانید بنزین آزاد بزنید و در صورت نیاز دوباره باید به قسمت آزاد 20 هزار تومان از دستفروشان سوخت‌تان را تامین کنید.
توزیع بنزین | میز نفت
توزیع بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت، دستکم یکسالی می‌شود در پمپ بنزین‌های پایتخت به اندازه انگشت‌های دست نمی‌شود پمپ بنزینی را پیدا کرد که بنزین سوپر داشته باشد. سهیمه هر موتور سیکلت با کارت آزاد 7 لیتر و خودرو هم در بهترین حالت 40 لیتر است. اما در شهرهای دیگر وضعیت طور دیگری است.

معمولا جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد ندارند و اگر هم در اختیارشان باشد در حد همان 2-3 کارت است که آن هم سهمیه‌بندی است.

خب اگر بخواهیم نارضایتی‌ها را افزایش بدهیم چرا در زمان تعطیلی‌های چند روزه به ویژه همین ایام تعطیلات محرم دست به کار نشویم؟ میلیون‌ها نفر به استان‌های دیگر سفر کردند و آنهایی که احیانا کارت سوخت همراه‌شان نبوده یا کارت سوخت‌شان صادر نشده چه گناهی کرده‌اند که در صف‌های طاقت‌فرسا منتظر بمانند تا فلان جایگاه در مسیر زنجان به تبریز فقط یک کارت سوخت سهمیه آزاد دارد و چند صد خودرو هم زیر تیغ آفتاب صف ایستاده‌اند!

با این ناترازی مصرف بنزین، مدام هم شعار می‌دهیم به شهرهای جنوبی بخصوص سیستان و بلوچستان سفر کنید، جایی که اگر بنزین تمام کنید فقط یکبار می‌توانید بنزین آزاد بزنید و در صورت نیاز دوباره باید به قسمت آزاد 20 هزار تومان از دستفروشان سوخت‌تان را تامین کنید.

آنهایی که پنجشنبه و جمعه پیش در مسیر سفر، گذرشان به پمپ‌ بنزین‌های بین راهی افتاده حتما با صف‌های طولانی و نبود یا کمبود کارت سوخت سهمیه آزاد روبرو بوده‌اند و احیانا شرکت پخش فرآورده‌های نفت با چنین سیاستی در پی مدیریت تراز ناترازی بنزین بوده است؛ سیاستی که کام مسافران را در گرما و شلوغی جایگاه‌های سوخت تلخ کرده است.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 38560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *