۰
۲
فشار بر عبدالعلی زاده برای یک ایده عجیب:

مهندسی آرا در کمیته نفت پزشکیان؟

​میز نفت – در یک اقدام عجیب برخی جریان‌های نفتی قصد دارند با فشار به کارگروه زیربنایی به ریاست عبدالعلی‌زاده، حق رأی تعدادی از اعضای کمیته نفت را سلب کرده تا راه را برای وزیر شدن گزینه‌های خود هموار کنند.
مهندسی آرا در کمیته نفت پزشکیان؟
به گزارش میز نفت، با مشخص شدن روند معرفی نامزدهای وزارتخانه‌های دولتی از سوی محمدجواد ظریف، چند اتفاق مهم از امروز در کمیته‌های انتخاب وزرا ازجمله وزیر نفت رخ خواهد داد.

بر اساس گفته‌های ظریف، افرادی که جزو گزینه‌های وزارت هستند، بنا بر قاعده تعارض منافع از کمیته نفت حذف می‌شوند؛ این بدان معناست که در جلسه ساعت 6 بعدازظهر امروز کمیته نفت ممکن است تعدادی از افراد حاضر در این کمیته کنار رفته تا بقیه اعضای کمیته درباره رأی دادن به آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.

جلسه امروز کمیته نفت هم، در مرحله نخست کاری خود قرار است اعلام خروج نامزدهای وزارت نفت را بررسی کند و در مرحله بعد، به احراز صلاحیت گزینه‌های مدنظر اعضا بپردازد.

اما نکته عجیب آنجاست که شایعاتی درباره حذف رأی تعدادی از اعضای این کمیته شنیده می‌شود؛ درواقع عده‌ای قصد دارند با فشار بر عبدالعلی‌زاده وی را مجاب کنند تا پس از حذف نامزدهای وزارت نفت از کمیته، رأی تعدادی دیگر از اعضای کمیته هم گرفته شده و تنها نقش مشورتی داشته باشند!

به بیان ساده‌تر، درصورتی‌که چنین اتفاقی رخ دهد شاهد یک «مهندسی رأی» در کمیته خواهیم بود؛ آن‌هم در شرایطی که تلاش‌ها برای انحلال این کمیته در هفته گذشته به اوج خود رسیده بود ولی درنهایت ناکام ماند.
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب: 38535
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Russian Federation
شاید لازم باشد به قید فوریت ، جناب پزشکیان عزیز ، نسبت به رویت انجام کار به شکل شخصی و یا ایجاد کار گروهی محکم به عنوان بازرس اعمال انجام شده در نظر بگیرند.
چه دلیلی وجود دارد که هنوز اجازه صحبت و تصمیم گیری با افراد ناشایست و رشوه بگیر و باج دهنده باشد.
کشور توسط این عوامل وطن فروش به نابودی کشانده شده است
جعفری
Iran, Islamic Republic of
بهترین شخص جهت وزارت نفت دکتر فریدون فشارکی هست